حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی iQOO Z9 Turbo با تراشه Snapdragon 8s Gen 3 معرفی شد

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | IQOO، اخبار

گوشی iQOO Z9 Turbo مدل بالارده تلفن های هوشمند سری iQOO Z9 است. این دستگاه به تراشه قدرتمند Snapdragon 8s Gen 3 مجهز است. با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به این گوشی جدید آیکو بیندازیم.

گوشی iQOO Z9 Turbo از باتری ۶,۰۰۰ میلی‌آمپری و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی برخوردار است

آیکو زد ۹ توربو دارای یک صفحه نمایش ۶.۷۲ اینچی OLED با وضوح 1.5K، حداکثر روشنایی ۴,۵۰۰ نیت و رفرش‌ریت ۱۴۴ هرتزی است. سنسور اثرانگشت نیز در زیر نمایشگر قرار دارد. جزیره دوربین مربعی شکل و فریم تخت iQOO Z9 Turbo یادآور طراحی iQOO 12 است. این گوشی هوشمند جدید آیکو دارای گواهی IP64 بوده و در برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم است.

مشخصات آیکو زد ۹ توربو

دو لنز دوربین در قاب پشتی گوشی iQOO Z9 Turbo قرار دارد. دوربین اصلی از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی Sony IMX882 و لرزشگیر اپتیکال (OIS) بهره می‌برد. دوربین اولتراواید نیز به یک سنسور ۸ مگاپیکسلی مجهز شده است. دوربین سلفی این گوشی از سنسور ۱۶ مگاپیکسلی برخوردار است.

iQOO Z9 Turbo

همان‌طور که در ابتدا اشاره شد، تراشه Snapdragon 8s Gen 3 وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز iQOO Z9 Turbo را بر عهده دارد. این گوشی حداکثر با ۱۶ گیگابایت حافظه رم LPDDR5x و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی UFS 4 قابل تهیه خواهد بود. این دستگاه به خنک‌کننده مایع VC نیز مجهز شده است. این گوشی از باتری پرظرفیت ۶,۰۰۰ میلی‌آمپری بهره‌مند بوده و از شارژ سریع ۸۰ واتی پشتیبانی می‌کند. مطابق با گزارش منبع، این تلفن هوشمند جدید آیکو، قابلیت شارژ معکوس سیمی ۷.۵ واتی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. Z9 Turbo با اندروید ۱۴ و رابط کاربری OriginOS 4 به دست کاربران خواهد رسید. این تلفن هوشمند دارای موتور خطی X محور، Wi-Fi 6، بلوتوث ۵.۴ و درگاه USB Type-C است.

قیمت آیکو زد ۹ توربو

اما آیکو زد ۹ توربو با چه قیمتی عرضه می‌شود؟

۱- نسخه پایه با ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: ۱,۹۹۹ یوآن (حدوداً معادل ۲۷۵ دلار) 

۲- نسخه ۱۲ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی: ۲,۳۹۹ یوآن (تقریباً معادل ۳۳۱ دلار)

۳- نسخه ۱۶ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: ۲,۲۹۹ یوآن (۳۱۷ دلار)

۴- نسخه ۱۶ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی: ۲,۵۹۹ یوآن (۳۵۸ دلار)

سری iQOO 12 با طراحی جذاب و تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 رسماً معرفی شد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند جدید آیکو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی