حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

برند CMF اولین گوشی هوشمند خود را به‌زودی معرفی خواهد کرد

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | Nothing، شایعات

به‌تازگی یک شماره مدل برای یک گوشی اندرویدی جدید کشف شده است. درحالی‌که برخی گزارش‌ها ادعا می‌کردند این شماره مدل متعلق به Nothing Phone 3 است، درنهایت مشخص شد که متعلق به یک گوشی هوشمند متفاوت می‌باشد که توسط زیرمجموعه این برند یعنی CMF ساخته خواهد شد.

اولین گوشی هوشمند CMF

بیایید کمی به عقب برگردیم تا سردرگمی پشت این داستان را توضیح دهیم. شماره مدل A015 توسط Android Headlines کشف شد که در ابتدا تصور می‌شد منتسب به شماره مدل Nothing است. این منجر به گمانه‌زنی‌هایی شد که این شماره مدل می‌تواند Nothing Phone 3 باشد که گمان می‌رود با اسم رمز Tetris عرضه شود. بااین‌حال، چیز دیگری در مورد این شماره مدل وجود داشت.

Nothing Phone اصلی دارای شماره مدل A063 بود، درحالی‌که Phone 2 با شماره مدل A065 عرضه شد. با توجه به این موضوع، شماره مدل A015 برای جانشین Phone 2 چندان منطقی نیست.

اولین گوشی هوشمند CMF

اولین گوشی هوشمند CMF

مدت کوتاهی پس از کشف، زمانی که شماره مدل A015 در سایت صدور گواهینامه BIS ظاهر شد، این سردرگمی برطرف شد. اکنون همان‌طور که اولین بار توسط 91mobiles مشاهده شده است، BIS شماره مدل A015 را به‌عنوان دستگاهی تحت برند CMF متعلق‌به Nothing فهرست می‌کند.

تاکنون، CMF by Nothing محصولات مقرون‌به‌صرفه‌ای مانند هدفون‌های TSW و ساعت‌های هوشمند عرضه کرده است. بااین‌حال، این دستگاه اولین ورود این برند به فضای گوشی‌های هوشمند خواهد بود.

با وجود Nothing Phone 2a، سخت است که باور کنیم آیا CMF می‌تواند گوشی هوشمند مقرون‌به‌صرفه‌تری نسبت‌به نمونه Nothing عرضه کند یا خیر. بااین‌حال، اگر عرضه گوشی CMF به چندین بازار محدود شود، می‌توان این استراتژی را درک کرد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی