حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه ۲۰۲۴ نوکیا ۲۲۵ با پشتیبانی از شبکه 4G در راه است

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | رندر، شایعات، نوکیا

در حالی که HMD در حال کار بر روی حذف تدریجی برند Nokia به نفع خود است، اما همچنان گوشی هایی را با برند نوکیا عرضه می‌کند. هم‌اکنون اطلاعاتی درباره نسخه ۲۰۲۴ نوکیا ۲۲۵ به بیرون درز کرده است.

طراحی نسخه ۲۰۲۴ نوکیا ۲۲۵ فاش شده است

طراحی نسخه ۲۰۲۴ نوکیا ۲۲۵ به بیرون درز کرده است. این گوشی در دو رنگ صورتی و سبز مایل به آبی تیره، قابل تهیه خواهد بود. مشابه Nokia 225 که در سال گذشته میلادی معرفی شد، نسخه جدید این گوشی نیز از سیستم عامل اندروید برخوردار نیست. این تلفن ساده از سیستم عامل خود HMD Global با نام S30+ بهره می‌برد.

Nokia 225 4G 2024

Nokia 225 4G 2024

در قسمت جلویی، شاهد به‌کارگیری یک نمایشگر ۲.۴ اینچی هستیم که در پایین آن نیز صفحه کلید قرار دارد. در قاب پشتی Nokia 225 4G 2024 یک دوربین تکی قرار دارد. انتظار داریم که HMD از یک دوربین VGA یا شاید یک دوربین ۳ مگاپیکسلی استفاده کند. در هر صورت، نباید انتظار زیادی از کیفیت عکس های نسخه ۲۰۲۴ نوکیا ۲۲۵ داشته باشیم.

Nokia 225 4G 2024

Nokia 225 4G 2024

نوکیا ۲۲۵ جدید دارای ۱۲۸ مگابایت حافظه ذخیره‌سازی و ۶۴ مگابایت رم خواهد بود. باتری این فیچرفون ظرفیت ۱,۴۵۰ میلی‌آمپری دارد. همان‌طور که می‌دانید، با خرید Nokia 225 4G 2024، گوشی را دریافت می‌کنید که هیچ ویژگی هوشمندی ندارد. تنها ویژگی مشترک این گوشی با گلکسی اس ۲۴ اولترا، برخورداری آن از درگاه USB Type-C است. این دستگاه از جک ۳.۵ میلی‌متری صدا نیز بهره می‌برد. به نظر می‌رسد که نسخه ۲۰۲۴ نوکیا ۲۲۵ برای نوجوانان گزینه مناسبی باشد. این دستگاه همچنین برای پدربزرگ ها و مادربزرگ هایی که هنوز نمی‌خواهند از تلفن هوشمند استفاده کنند، عالی خواهد بود.

گوشی Nokia 225 4G 2024 اوایل اردیبهشت ماه معرفی می‌شود

انتظار می‌رود که Nokia 225 4G 2024 با قیمت حدود ۱۰۰ یورو در بازار عرضه شود. احتمالا این گوشی در بازار آمریکا عرضه نخواهد شد. احتمالا تنها شاهد عرضه این دستگاه در بازار های اروپا و آفریقا هستیم. در این مناطق، هنوز تقاضای خوبی برای گوشی های ساده وجود دارد. احتمالا نوکیا ۲۲۵ جدید در اواخر ماه جاری میلادی (اوایل اردیبهشت) معرفی خواهد شد.

نوکیا ۲۱۵ و نوکیا ۲۲۵ با پشتیبانی از 4G در چین معرفی شدند

نظر شما درباره Nokia 225 2024 4G چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی