حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمالا گوشی‌های جدید HMD با نام Pulse این هفته رونمایی خواهند شد

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | HMD، شایعات

برند فنلاندی HMD کارش را با تولید گوشی‌های اندروید تحت برند Nokia آغاز کرد. با این حال تصمیم گرفته سال ۲۰۲۴ سالی باشد که محصولاتی با برند خودش هم تولید کند. در همین راستا باید بدانید که احتمالا گوشی‌های جدید HMD با نام Pulse این هفته رونمایی خواهند شد.

گوشی‌های جدید HMD

اچ‌ام‌دی گلوبال اخیرا اعلام کرد که پس از سال‌ها عرضه محصولاتش با برند نوکیا، ساخت گوشی‌های هوشمند را با نام تجاری خود آغاز خواهد کرد. اگر نگوییم اولین گوشی هوشمند با این برند، اما یکی از اولین‌های آن سری Pulse خواهد بود. از اوایل ماه جاری میلادی شایعاتی درباره آن شنیده بودیم.

پیش‌تر فکر می‌شد که این گوشی باید جایی اواخر بهار ۱۴۰۳ رونمایی شود اما به تازگی مشخص شده که احتمالا نهایتا تا آخر همین هفته رونمایی می‌شود.

این گزارش بر اساس فهرستی است که اکنون توسط خرده‌فروش فنلاندی Gigantti حذف شده است. این لیست قیمت ۱۷۹ یورویی را برای اچ‌ام‌دی پالس پرو نشان می‌دهد. همچنین تاریخ عرضه آن ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ است.

طبیعتا این لیست اشتباه منتشر شده اما مشخصات، قیمت و زمان عرضه را برای ما نمایان می‌کند.

گوشی HMD Pulse یک نمونه اقتصادی خواهد بود. این محصول دارای صفحه نمایش 6.56 اینچی به رزلوشن 720 در 1480 بوده که از نوع  IPS LCD است و رفرش‌ریت 90 هرتز دارد.

تراشه Unisoc T606 به همراه 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه قابل ارتقا برای پردازش سخت‌افزاری در نظر گرفته است. ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعت خواهد بود اما درباره سرعت شارژ اطلاعاتی وجود ندارد.

این گوشی دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در پشت با سنسور عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی خواهد بود و در جلو یک دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی خواهد بود. حسگر اثر انگشت در کنار دستگاه قرار گرفته که با دکمه قفل یکپارچه است.

درباره بخش نرم‌افزاری اطلاعاتی وجود ندارد اما ما امیدواریم که این محصول مجهز به اندروید 14 باشد. وعده به‌روزرسانی HMD شامل ۲ آپدیت اساسی اندروید و ۳ سال به‌روزرسانی امنیتی است.

ابعاد اچ ام دی پالس برابر 163.19 در 75.02 در 8.55 میلی متر و وزن آن 196 گرم است. گواهی IP52 برای مقاومت در برابر گردوغبار و پاشش آب نیز موجود خواهد بود. تمرکز HMD بر آسان‌تعمیر بودن نیز اینجا رعایت می‌شود.

نظر شما چیست؟ منتظر سری پالس اچ‌ام‌دی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)