حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایربادز ریلمی Buds T110 با عمر باتری ۳۸ ساعته معرفی شد

نوشته

2 هفته قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ریلمی، گجت‌های پوشیدنی

ریلمی به تازگی از چند محصول جدید در کشور هند رونمایی کرده است. امروز شاهد معرفی گوشی های هوشمند سری Realme P1 و نسخه Wi-Fi تبلت Realme Pad 2 بودیم. علاوه بر این دو دستگاه، ریلمی از یک ایربادز مقرون‌به‌صرفه با نام Buds T110 رونمایی کرد.

ریلمی Buds T110 با تأخیر ۸۸ میلی‌ثانیه‌ای معرفی شد

ریلمی Buds T110 دارای درایور های دینامیکی ۱۰ میلی‌متری است. این محصول دارای فناوری AI ENC بوده که با کمک هوش مصنوعی، نویز های موجود در محیط را در هنگام مکالمه حذف کرده و باعث می‌شود تجربه تماس واضح‌تری داشته باشید. یکی از ویژگی های قابل توجه Realme Buds T110 «حالت بازی» آن است. این ایربادز در حالت مذکور تاخیر ۸۸ میلی‌ثانیه‌ای داشته که برای گیمر های موبایل عالی است.

Realme Buds T110

این گجت پوشیدنی جدید ریلمی با پشتیبانی از بلوتوث ۵.۴ به دست کاربران خواهد رسید. این محصول تنها با یک بار شارژ کامل، شارژدهی ۷ ساعته خواهد داشت. البته هنگامی که از کیس آن نیز استفاده کنید، عمر باتری Buds T110 به ۳۸ ساعت افزایش پیدا می‌کند. این ایربادز بسیار سبک بوده و هر کدام از سری ها تنها ۴ گرم وزن دارد.

قیمت و تاریخ عرضه Realme Buds T110: فقط ۱۸ دلار

ریلمی اعلام کرده که ایربادز Buds T110 تنها با قیمت ۱,۴۹۹ روپیه (حدوداً معادل ۱۸ دلار) به دست کاربران خواهد رسید. مطابق با گزارش Gizmochina، این محصول از طریق وبسایت ریلمی و Flipkart به فروش می‌رسد. اولین فروش Buds T110 از ۱۹ آوریل (۳۱ فروردین ماه) آغاز خواهد شد.

ایربادز ریلمی Buds Air 5 به همراه Buds T300 معرفی شد

نظر شما درباره Realme Buds T110 چیست؟ آیا این ایربادز جدید ریلمی برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی