حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایربادز ریلمی Buds Air 5 به همراه Buds T300 معرفی شد

نوشته

8 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ریلمی، گجت‌های پوشیدنی

ریلمی رویدادی را در کشور چین برگزار کرده که در آن از تلفن هوشمند جدید خود، یعنی Realme GT5 رونمایی کرده است. علاوه بر گوشی مذکور، در این رویداد ایربادز های ریلمی Buds Air 5 و Buds T300 رونمایی شدند. این ایربادز ها، دارای ویژگی های جذابی مانند قابلیت حذف نویز فعال (ANC) و مقاومت در برابر نفوذ آب و غبار است. این دو محصول، به همراه Buds Air 5 Pro برای عرضه در بازار جهانی نیز معرفی شده اند.

ایربادز ریلمی Buds Air 5 و Buds T300 از قابلیت ANC برخوردارند

ایربادز ریلمی Buds Air 5 از قابلیت حذف نویز فعال تا ۵۰ دسی بل بهره می‌برد. این محصول به درایور های ۱۲.۴ میلی متری مجهز شده و از بلوتوث ۵.۳ به همراه کدک های AAC و SBC پشتیبانی می‌کند. می‌توان این ایربادز را از طریق حرکات لمسی، کنترل کرد. از دیگر ویژگی های این محصول می‌توان به برخورداری از قابلیت کاهش نویز AI ENC با کمک شش میکروفون و گیمینگ مود با تاخیر پایین ۴۵ میلی ثانیه ای اشاره کرد. اپلیکیشن Realme Link امکان سفارشی سازی و به‌روزرسانی Buds Air 5 را فراهم می‌کند. این ایربادز از استاندارد IPX5 برخوردار بوده و همزمان می‌تواند به دو دستگاه متصل شود.

Buds Air 5

همان طور که Gizmochina اشاره می‌کند، در صورت خاموش بودن حالت حذف نویز فعال (ANC) این ایربادز می‌تواند عمر باتری ۷ ساعته را در اختیار کاربران قرار دهد. در صورت روشن بودن ANC، زمان شارژدهی به ۴.۵ ساعت کاهش پیدا خواهد کرد. کیس این محصول، می‌تواند میزان شارژدهی آن را به ۳۸ ساعت افزایش دهد. ادعا می‌‌شود که Realme Buds Air 5 تنها با ۱۰ دقیقه شارژ می‌تواند تا ۷ ساعت کار دهد.

ریلمی Buds T300

ریلمی Buds T300 برای ارائه صدایی شفاف به درایورهای ۱۲.۴ مجهز شده است. این محصول از استاندارد IP55 برخوردار بوده و در برابر نفوذ آب و غبار مقاوم است. این ایربادز جدید ریلمی به قابلیت حذف نویز فعال تا ۳۰ دسی بل مجهز بوده و از چهار میکروفون برخوردار است. بر خلاف Buds Air 5، ریلمی T300 از ویژگی صدای فضایی ۳۶۰ درجه ای بهره می‌برد. این هندزفری بی سیم جدید از بلوتوث ۵.۳ پشتیبانی کرده و عمر باتری ۴۰ ساعته را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. تنها با ۱۰ دقیقه شارژ، می‌توانید ۷ ساعت از این ایربادز استفاده کنید.

Buds T300

قیمت ایربادز های جدید ریلمی

ریلمی Buds Air 5 در رنگ های آبی و سفید عرضه می‌شود. قیمت این محصول معادل ۲۹۹ یوآن (۴۱ دلار) بوده و از امروز پیش فروش آن آغاز خواهد شد. Realme Buds T300 نیز در دو رنگ مشکی و سفید عرضه می‌شود. قیمت این محصول معادل ۱۹۹ یوآن (۲۷ دلار) است. پیش فروش Buds T300 نیز از امروز آغاز شده و از ۴ سپتامبر (۱۳ شهریور ماه) عرضه خواهد شد.

ایربادز ریلمی Buds Air 5 Pro با پشتیبانی از ANC و LDAC و عمر باتری 40 ساعته معرفی شد

نظر شما درباره این هندزفری های جدید ریلمی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی