حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

معاون ویوو: X100 Ultra یک دوربین حرفه‌ای با قابلیت تماس خواهد بود

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | ویوو

طرفداران ویوو مشتاقانه منتظر رونمایی رسمی از vivo X100 Ultra هستند که تاکنون عرضه آن چندین بار به دلایل مختلف تأخیر خورده است. X100 Pro درحال‌حاضر یک کمرافون شگفت‌انگیز است، اما این برای شرکت چینی کافی نیست و این برند می‌خواهد با عرضه گوشی پیشرفته آینده خود همگان را به وجد بیاورد. درهمین‌راستا، معاون بخش محصولات ویوو، Huang Tao، در پستی اشاره کرده است که این شرکت درحال‌حاضر روی گوشی هوشمند جدیدی کار می‌کند که درواقع «دوربین حرفه‌ای است که می‌تواند تماس برقرار کند.»

ویوو X100 Ultra

معاون ویوو انتظارات گسترده‌ای را برای vivo X100 Ultra که اغلب با نام رمز Thanos شناخته می‌شود، تأیید کرد. وی ضمن قدردانی از توجه و حمایت طرفداران، بر چالش عظیم ایجاد دستگاهی با چنین قابلیت‌های پیشرفته‌ای تأکید کرد و آن را به ساخت یک دوربین حرفه‌ای که به‌عنوان یک تلفن نیز عمل می‌کند تشبیه کرد. او به مشتریان اطمینان داد که موانع فنی vivo X100 Ultra با جدیت برطرف می‌شوند.

بر اساس گزارش‌ها، vivo X100 Ultra دارای نمایشگر E7 AMOLED با رزولوشن +Quad HD و رفرش‌ریت 120 هرتز خواهد بود. این دستگاه همچنین اولین گوشی هوشمند ویوو خواهد بود که از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 بهره می‌برد.

ویوو X100 Ultra

ویوو X100 Ultra

انتظار می‌رود که vivo X100 Ultra دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی از نوع سونی LYT-900 باشد. این همان دوربین اصلی است که در Xiaomi 14 Ultra و Oppo Find X7 Ultra یافت می‌شود.

گزارش‌ها همچنین ادعا کرده‌اند که دوربین تله‌فوتو پریسکوپی این گوشی دارای سنسور 200 مگاپیکسلی با فاصله کانونی 100 میلی‌متر، زوم اپتیکال 4.3 برابر و زوم دیجیتال 200 برابر است. همچنین گفته می‌شود این دستگاه از اتصال دو طرفه ماهواره‌ای نیز پشتیبانی می‌کند. تا جایی که به عرضه مربوط می‌شود، به‌نظر می‌رسد که X100 Ultra ممکن است در ماه آینده میلادی معرفی شود؛ جایی که احتمالاً گوشی‌های vivo X100s و X100s Pro نیز به آن ملحق خواهند شد که انتظار می‌رود به چیپست جدید Dimensity 9300 Plus مجهز شوند.

نظر شما درباره ویوو X100 Ultra چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی