حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژر ۱۲۵ وات موتورولا در این گوشی هم حضور خواهد داشت

نوشته

2 هفته قبل | بدون دیدگاه | موتورولا

موتورولا یکی از برندهایی است که در زمینه شارژر سریع اسم درخشانی داشت. با این حال دیرتر از دیگر برندها به شارژرهای با توان بالا روی آورد. به تازگی رسما اطلاعاتی درباره Edge 50 Ultra این برند تایید شده است. آنطور که پیداست، شارژر ۱۲۵ وات موتورولا در این گوشی هم حضور خواهد داشت.

شارژر ۱۲۵ وات موتورولا برای Moto Edge 50 Ultra

پیش‌تر در ترنجی برای شما نوشتیم که تاریخ معرفی سری Edge 50 موتورولا برای 28 فروردین 1403 تنظیم شده است. طبیعتا تا روز رونمایی تیزرهای بیشتری درباره محصولات این رویداد خواهیم دید.

به تازگی صفحه رسمی این برند در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) رسما اعلام کرده که مدل Ultra با شارژ سریع ۱۲۵ وات توروپاور ارائه خواهد شد. همین مشخصات شارژ در موتورولا Edge 50 Pro که هفته گذشته در چین عرضه شد، ارائه می شود.

موتورولا قبلا تأیید کرده بود که Edge 50 Ultra با تراشه کوالکام Snapdragon 8s Gen 3 وارد بازار خواهد شد. این همان تراشه‌ای است که در ردمی توربو ۳ شیائومی استفاده شده است.

لیست اخیر رصد شده در بنچمارک Geekbench تأیید کرده که این دستگاه تا 12 گیگابایت حافظه رم ارائه می‌دهد. بر اساس جدیدترین اطلاعات فاش شده، Moto Edge 50 Ultra یک صفحه نمایش OLED دولبه خمیده نیز خواهد داشت.

در بخش دوربین، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در کنار دوربین فوق عریض و یک دوربین تله فوتو با زوم اپتیکال 3 برابر ارائه می‌شود. متاسفانه اطلاعات فنی بیشتری درباره این محصول وجود ندارد.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید که موتو اج ۵۰ اولترا موتورولا می‌تواند محصول جذابی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)