حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی لایکا Leitz Phone 3 با سنسور 1 اینچی دوربین و اسنپدراگون 8 نسل 2 رسماً معرفی شد

نوشته

2 هفته قبل | بدون دیدگاه | برندهای مطرح فناوری

کمپانی لایکا علاوه‌بر همکاری با سایر برندهای مطرح مانند هواوی و شیائومی، گوشی هوشمند اختصاصی خود را نیز عرضه می‌کند. به‌تازگی، لایکا گوشی هوشمند جدید خود با نام Leitz Phone 3 را معرفی کرده است که جانشین مدل Leica Leitz Phone 2 می‌باشد که در سال 2022 عرضه شد. این سری از گوشی‌های هوشمند نتیجه همکاری بین برندهای Leica ،Sharp و SoftBank است. نکته قابل‌توجه این گوشی قابلیت‌های تصویربرداری و حالت‌های دوربین لایکا آن است. این گوشی نیز مانند مدل‌های قبلی تنها در ژاپن عرضه خواهد شد. متأسفانه این شرکت هنوز قیمت آن را اعلام نکرده است.

گوشی لایکا Leitz Phone 3

بدنه این گوشی دارای بافت پلی‌کربنات درجه‌یک است که حسی از دوربین‌های لایکا ارائه می‌دهد. وزن این گوشی 209 گرم است.

این دستگاه ازنظر سیستم دوربین شبیه گوشی قبلی Leitz Phone 2 است، با همان سنسور 1 اینچی 47.2 مگاپیکسلی با عملکرد “فوکوس خودکار تشخیص هشت فاز”. به‌گفته لایکا، این سنسور فوکوس سریع و دقیق و کیفیت تصویر برتر را حتی در شرایط چالش‌برانگیز مانند محیط‌های کم نور ارائه می‌دهد.

گوشی لایکا Leitz Phone 3

گوشی لایکا Leitz Phone 3

دوربین اصلی با فاصله کانونی 19 میلی‌متری عرضه می‌شود که درکنار دوربین فوق‌عریض مشابه اکثر گوشی‌های هوشمند رایج دیگر مانند Galaxy S24 Ultra قرار دارد. برای عکاسی سلفی، یک دوربین در جلو با سنسور ۱۲.۶ مگاپیکسلی با زاویه دید ۷۸ درجه و دیافراگم f/2.3 وجود دارد.

گزارش شده است که کیفیت تصویر این گوشی عمدتاً از سه جنبه بهبود یافته است: نمایش دقیق‌تر نقاط نور (هم شکل و هم رنگ)، تقسیم‌بندی اشیاء دقیق‌تر و شبیه‌سازی بهتر رنگ لایکا. این گوشی همچنین رنگ‌های لایکا «روشن» و «بهبود» را اضافه می‌کند که تصاویر زنده‌تر و متضادتری ثبت می‌کند.

یکی از ویژگی‌های فضایی این تلفن «کنترل چشم‌انداز لایکا» است که قبلاً فقط در دوربین‌های لایکا موجود بود. علاوه بر این، سیستم دوربین در این گوشی، شیب تصویر را هنگام عکس‌برداری اندازه‌گیری می‌کند و سپس با پردازش نرم‌افزاری، تصویر تصحیح‌شده تولید می‌کند. همچنین “Style Leica” و “Leica Tone” را در برنامه دوربین خواهید دید. یکی از آن‌ها شما را قادر می‌سازد تا افکت دیافراگم لنزهای کلاسیک مختلف را روی عکس‌های خود اعمال کنید.

از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به صفحه‌نمایش 6.6 اینچی OLED با رزولوشن 2730 در 1260، رفرش‌ریت 240 هرتز و حداکثر روشنایی 2000 نیت اشاره کرد.

با حرکت به سمت عملکرد، این گوشی دارای تراشه پرچمدار سال گذشته اسنپدراگون 8 نسل 2 است که ممکن است با پرچمدار امسال رقابت نکند، اما همچنان بسیار توانمند است و با پردازش تصویر دستگاه هیچ مشکلی ندارد. این دستگاه دارای حافظه داخلی 512 گیگابایتی است و از کارت حافظه تا 1 ترابایت UHS-1 پشتیبانی می‌کند. این گوشی همچنین دارای جک 3.5 میلی‌متری هدفون نیز می‌باشد.

نظر شما درباره نسل سوم گوشی اختصاصی لایکا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی