حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژر ۱۰۰ وات ۲ پورت هواوی به نام SuperCharge Max با قیمت ۴۱ دلار عرضه شد

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | لوازم جانبی، هواوی

حدودا ۲ ماه پیش بود که برای شما در ترنجی نوشتیم شارژر ۱۰۰ وات هواوی با ۲ پورت خروجی رسما معرفی شد. حالا این محصول قیمت خورده و برای خرید در دسترس است. شارژر ۱۰۰ وات ۲ پورت هواوی به نام SuperCharge Max با قیمت ۴۱ دلار عرضه می‌شود.

شارژر هواوی SuperCharge Max

هواوی شارژر SuperCharge Max 100W خود را در چین با قیمت 299 یوان (معادل 41 دلار) برای خرید در دسترس قرار داده است. این شارژر دارای قابلیت شارژ سریع و سازگاری با طیف گسترده‌ای از دستگاه‌ها است.

هواوی سوپرشارژ مکس ۱۰۰ وات دارای پورت فیوژن USB-A و C است که از پروتکل SuperCharge هواوی در کنار استاندارهای دیگر تایید شده با مشخصات شارژ سریع جهانی (UFCS) پشتیبانی می‌کند. منظور از پورت فیوژن یک مجموعه ۲ پورت با خروجی USB C و USB A است که البته در آن واحد فقط یکی از آن‌ها کار می‌کند.

این محصول را در تصویر زیر می‌بینید:

شارژر هواوی SuperCharge Max

شارژر هواوی SuperCharge Max

این شارژر همچنین با پروتکل های شارژ مختلف از جمله موارد زیر سازگار است:

۱- استاندارد USB PD

۲- استاندارد PPS

۳- استاندارد Qualcomm QC

۴- استاندارد UFCS

این بدان معناست که می توان از آن برای شارژ سریع انواع دستگاه‌ها از جمله گوشی‌های هوشمند، لپ تاپ، تبلت، ساعت هوشمند، هدفون و کنسول بازی استفاده کرد.

از نظر ایمنی، SuperCharge Max 100W مجهز به یک تراشه کنترل هوشمند است که قدرت شارژ را با توجه به دستگاه متصل تنظیم می‌کند. این به کاهش خطر گرم‌شدن بیش از حد و شارژ بیش از حد کمک می کند و طول عمر باتری شما را تضمین خواهد کرد.

علاوه بر این، شارژر به صورت پویا وضعیت شارژ را کنترل می کند و زمانی که سطح باتری بالا است به حالت شارژ قطره‌ای تغییر می‌کند و از سلامت دستگاه شما بیشتر محافظت می کند.

این شارژر در ۲ رنگ صورتی روشن و سفید عرضه می شود. ابعاد آن 55 × 55 × 28.3 میلی متر و وزن آن تقریباً 125 گرم است. بسته‌بندی محصول شامل یک کابل دیتا 6A یک متری می‌شود که هر ۲ سر آن USB C است.

نظر شما درباره این محصول هواوی چیست؟ ۴۱ دلار برای آن مثلا این محصول ۲۵ دلار شیائومی را می‌پسندید؟

شارژر ۶۷ وات شیائومی برای لپتاپ و دیگر لوازم جانبی شما واقعا جذاب است

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)