حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری ردمی K80 شیائومی با Snapdragon 8 Gen 4 و باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی عرضه خواهند شد

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | ردمی، شایعات

محصولات سری K برند Redmi شیائومی نمونه‌های قدرتمند و مقرون‌به‌صرفه هستند. به همین دلیل توجه خیلی از کاربران را به خود جلب می‌کنند. از آن‌جا که این محصولات معمولا برای بازار چین هستند، احتمالا اعضای این خانواده را در بازار جهانی با نام دیگری ببینیم. جدیدترین شنیده‌ها درباره این محصولات آن است که سری ردمی K80 شیائومی با Snapdragon 8 Gen 4 و باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی عرضه خواهند شد.

سری ردمی K80 شیائومی

با توجه به شایعات قبلی، ردمی روی ارائه سخت‌افزار پرچمدار در سری Redmi K تمرکز کرده است. در نتیجه، این بار تنها ۲ مدل زیر وجود دارد:

  1. ۱- ردمی K80
  2. ۲- ردمی K80 Pro

جانشین گوشی مقرون‌به‌صرفه‌تر Redmi K80E می‌تواند به عنوان یک دستگاه در سری Redmi Note عرضه شود.

این منبع به تازگی اطلاعاتی منتشر کرده که می‌گوید توسعه سری Redmi K80 تسریع شده است. گفته می شود این دستگاه دارای باتری 5500 میلی آمپر ساعتی خواهد بود که 500 میلی آمپر ساعت بیشتر از باتری قبلی است.

در مورد صفحه نمایش، باید بگوییم که این ۲ گوشی به مانند نسل قبلی خود دارای رزلوشن 2K خواهد بود. با این حال، به اوج سطح روشنایی اشاره‌ای نشده است. با نگاهی به ترند این روزها، ما می‌توانیم انتظار سطح روشنایی بالایی داشته باشیم.

سری Redmi K80 همچنین با تراشه‌های مختلف برای مدل‌های استاندارد و پرو عرضه می‌شوند. این تراشه‌ها هر ۲ به سری ۸ اسنپدراگون متعلق هستند:

  1. ۱- ردمی K80 با اسنپدراگون ۸ نسل ۳
  2. ۲- ردمی K80 Pro با اسنپدراگون ۸ نسل ۴

این دقیقا مشابه تصمیم ردمی برای نسل قبلی است. استفاده از تراشه پرچمدار ۱ سال قبل برای مدل پایه و تراشه پرچمدار به روز برای مدل پرو.

اگر استفاده از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 صحیح باشد، طبیعتا این گوشی باید بعد از رونمایی تراشه مذکور رونمایی شود. در نتیجه جایی حوالی اواخر پاییز ۱۴۰۳ این رونمایی باید صورت بگیرد.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید این مشخصات برای سری ردمی کی ۸۰ مناسب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)