حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ماکت سری آیفون 16 اپل تغییرات طراحی گوشی‌های آینده این شرکت را نشان می‌دهد

نوشته

4 هفته قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

تصاویر جدیدی که امروز در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، تمامی چهار عضو سری آیفون 16 را در ماکت ساختگی به‌نمایش می‌گذارد. این تصاویر به ما نگاه دقیقی به دکمه جدید Capture، برآمدگی دوربین بازطراحی‌شده در مدل‌های آیفون 16 و موارد دیگر طراحی این گوشی‌ها نشان می‌دهد.

ماکت سری آیفون 16 اپل

تصاویر جدید ماکت سری آیفون 16 توسط Sonny Dickson در شبکه اجتماعی X به اشتراک گذاشته شده است. در اینجا خلاصه‌ای از برخی از تغییراتی که به‌لطف این تصاویر می‌توانید مشاهده کنید را شرح می‌دهیم:

ماکت سری آیفون 16 اپل

ماکت سری آیفون 16 اپل

1- دکمه Action در هر چهار مدل آیفون 16. درحال‌حاضر، این دکمه فقط در مدل‌های آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس موجود است.

2- دکمه جدید Capture که در سمت راست گوشی‌ها قرار دارد، در همان نقطه‌ای که درحال‌حاضر آنتن mmWave 5G تعبیه شده است. دکمه Capture دارای طراحی مکانیکی است، اما سطح خازنی نیز دارد که از حرکات برای بزرگنمایی و فوکوس تصویر پشتیبانی می‌کند.

3- آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس کمی بزرگتر از آیفون 16 و آیفون 16 پلاس هستند. انتظار می‌رود که آیفون 16 پرو دارای نمایشگر 6.3 اینچی و آیفون 16 پرو مکس نیز دارای نمایشگر 6.9 اینچی باشد.

4- برآمدگی دوربین تراز عمودی در آیفون 16 و آیفون 16 پلاس. این احتمالاً مدل‌های استاندارد آیفون 16 را برای ضبط ویدیوی فضایی برای Vision Pro توانمند می‌سازد.

انتظار می‌رود سری آیفون 16 و آیفون 16 پرو در شهریورماه معرفی شوند. نظر شما در مورد تغییرات جدید سری آیفون 16 اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی