حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر CAD آیفون 16 پرو دکمه جدید Capture و سایر تغییرات آن را نشان می‌دهد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل، رندر

به‌تازگی شماتیک طراحی آیفون 16 پرو آینده اپل در رندر های جدید CAD توسط وب‌سایت 91Mobiles به اشتراک گذاشته شده است.

رندر CAD آیفون 16 پرو

رندر آیفون 16 پرو طراحی کلی شبیه به آیفون 15 پرو را نشان می‌دهد و تنها تعداد کمی از تغییرات مربوط به برخی از دکمه‌ها است. دکمه Action اکنون کمی کشیده‌تر شده است و حالا شباهت بیشتری به دکمه‌های تنظیم صدا دارد. دکمه کاملاً جدید “Capture” نیز در سمت چپ دستگاه وجود دارد، جایی که آنتن mmWave در مدل‌های قبلی قرار داشت. همچنین درحالی‌که طول آن مشابه دکمه پاور دستگاه می‌باشد، اما کاملاً با فریم دستگاه هم‌سطح است.

رندر CAD آیفون 16 پرو

رندر CAD آیفون 16 پرو

91Mobiles قبلاً رندرهای CAD دقیق آیفون 13 پرو و آیفون 14 پرو را فاش کرده بود، اما طراحی اپل واچ سری 7 آن درنهایت نادرست بود. این وب‌سایت همچنین اخیراً رندرهایی را به اشتراک گذاشته است که ظاهراً طراحی آیپد ایر 12.9 اینچی آینده و نسل چهارم آیفون SE را نشان می‌دهد.

در ماه ژانویه، MacRumors اولین نگاه به طراحی آیفون 16 پرو را ارائه کرد، ازجمله یک دکمه Capture جدید که در کنار دستگاه قرار دارد که امروز به‌طور گسترده توسط 91Mobiles تأیید شد. MacRumors متعاقباً اطلاعاتی به دست آورد که نشان می‌دهد درحالی‌که اپل طراحی دکمه Action طولانی‌تری را آزمایش کرده است، از آن زمان این ایده را کنار گذاشته و اکنون انتظار می‌رود که دکمه Action تقریباً مانند iPhone 15 Pro باشد.

شایعه شده است که تغییر اصلی در طراحی آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس، نمایشگرهای بزرگتر این گوشی‌ها خواهد بود که به‌ترتیب از 6.1 به 6.3 اینچ و 6.7 به 6.9 اینچ افزایش یافته است. پس از بازطراحی قابل‌توجه با تغییر به فریم تیتانیومی و لبه‌های گردتر در آیفون 15 پرو در سال گذشته، انتظار می‌رود تغییر چندانی در ظاهر آیفون‌های امسال صورت نگیرد.

نظر شما درباره رندر آیفون 16 پرو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی