حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریلمی C65 معرفی شد: گوشی اقتصادی با طراحی مشابه گلکسی S22

نوشته

4 هفته قبل | یک دیدگاه | اخبار، ریلمی

ریلمی C65 در کشور ویتنام معرفی شد. طراحی این تلفن هوشمند شباهت عجیبی به Galaxy S22 سامسونگ دارد. در ادامه نگاهی دقیق‌تر به جزئیات این گوشی جدید ریلمی می‌اندازیم.

ریلمی C65 از تراشه مدیاتک Helio G85 برخوردار است

ماژول دوربین موجود در قاب پشتی Realme C65 کاملاً مشابه Galaxy S22 طراحی شده است. این دستگاه ضخامت ۷.۶۴ میلی‌متری داشته و وزن آن ۱۸۵ گرم است. این تلفن هوشمند از یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی LCD با وضوح HD+ و رفرش ریت ۹۰ هرتزی بهره می‌برد. دوربین سلفی درون یک پانچ هول و در مرکز بالای نمایشگر تعبیه شده است. این گوشی جدید ریلمی از Mini Capsule 2.0 برخوردار بوده که ویژگی مشابه Dynamic Island آیفون است.

Realme C65

تراشه مدیاتک Helio G85 وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز Realme C65 را بر عهده دارد. این تلفن هوشمند حداکثر با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی به دست کاربران می‌رسد. دوربین اصلی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و لنز دوم مربوط به دوربین AI است. برای دوربین سلفی از سنسور ۸ مگاپیکسلی استفاده شده است.

باتری این دستگاه ظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری داشته و توسط آداپتور ۴۵ واتی شارژ می‌شود. از دیگر ویژگی های این تلفن هوشمند می‌توان به برخورداری از بلوتوث ۵.۰، جک ۳.۵ میلی‌متری صدا، سنسور اثرانگشت موجود بر روی دکمه پاور و گواهی IP54 (مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار) اشاره کرد.

Realme C65

قیمت Realme C65

همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، ریلمی C65 در دو رنگ بنفش و مشکی قابل تهیه خواهد بود. این تلفن هوشمند در سه پیکربندی مختلف عرضه می‌شود:

۱- نسخه ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی: با قیمت معادل ۱۴۸ دلار

۲- نسخه ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی: با قیمت معادل ۱۷۲ دلار

۳- نسخه ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: با قیمت حدود ۱۹۲ دلار

طراحی ریلمی GT Neo 6 SE پیش از رونمایی فاش شد

فروش این گوشی هوشمند مقرون‌به‌صرفه از ۴ آوریل ۲۰۲۴ (۱۶ فروردین ماه) آغاز می‌شود.

نظر شما درباره Realme C65 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

🔷 گوشی Realme C65 مشخصات نسبتاً خوبی به عنوان یک گوشی اقتصادی دارد ولی به نظرم بهتر بود که از صفحه نمایشی با وضوح Full HD+ در این گوشی استفاده کند.

🔷 رقبای گوشی Realme C65 نیز گوشی‌های شیائومی Redmi 13C و Poco C65 هستند که تقریباً مشخصات مشابهی باهم دارند.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی