حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی واتس اپ اندروید برای همه کاربران تغییر کرد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | پیام رسان

پیام‌رسان Whatsapp شاید برای عموم کاربران ایرانی گزینه اول نباشد اما گزینه‌ای است که هست و به دلایل مختلف هنوز کاربر خود را دارد. مدتی بود که طراحی این پیام‌رسان تغییر کرده بود اما برای همه کاربران در دسترس قرار نداشت. خبر تازه امروز این است که طراحی واتس اپ اندروید برای همه کاربران تغییر کرده و حالا تجربه آن به iOS نزدیک می‌شود.

طراحی واتس اپ اندروید

واتس اپ به تازگی آپدیت جدیدی را برای کاربران اندروید منتشر کرده است. با این به‌روزرسانی، تب‌هایی که قبلا بالای نرم افزار واتس بود و شامل تماس‌ها، وضعیت و گفتگوها می‌شد را با طراحی و دسته‌إندی جدید، به لبه پایین می‌آورد.

این شرکت جدیدترین آپدیت واتس‌اپ را از طریق یک پست در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) اعلام کرد. این شرکت می‌گوید آنها «برخی چیزها را جابه‌جا کرده‌اند تا دسترسی به آنچه را که نیاز دارید آسان‌تر کنند».

با طراحی جدید، در حالی که کاربران همچنان تب‌های انجمن، چت، وضعیت و تماس را می‌بینند، اکنون ترتیب آن‌ها تغییر داده شده است. علاوه بر این، تب “وضعیت” یا همان “Status” به “به‌روزرسانی” یا “Updates” تغییر نام داده است.

واتس اپ می‌گوید طراحی جدید به شصت شما نزدیک و برای دید شما چشم‌نوازتر است. طبیعتا قرار گرفتن این نوار در پایین صفحه برای ارگونومی استفاده با یک دست بهتر است. همچنین رنگ‌بندی و آیکون‌دار شدن تب‌ها از نظر بصری جذاب‌تر است.

شاید جالب باشد که بدانید این آپدیت واتس اپ ابتدا در هند عرضه شد، اما در حال حاضر عرضه جهانی آن گسترش پیدا کرده است. کاربران اندروید برای دسترسی به طرح جدید باید اپلیکیشن واتس اپ خود را از فروشگاه گوگل پلی آپدیت کنند.

در اخبار مرتبط با WhatsApp بد نیست یادآوری کنم این پلتفرم به دلیل فشارهای اتحادیه اروپا در حال توسعه قابلیتی است که به کاربران خود اجازه می دهد تا به کاربران از پلتفرم‌های دیگر مانند تلگرام یا سیگنال پیام بدهند.

نظر شما چیست؟ طراحی جدید Whatsapp را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)