حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

باتری Realme GT 6 ظرفیت ۵,۵۰۰ میلی‌آمپری خواهد داشت

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

گوشی هوشمند Realme GT 6 با برخورداری از باتری پرظرفیت ۵,۵۰۰ میلی‌آمپری در میان داده های گواهینامه FCC مشاهده شده است. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

گوشی Realme GT 6 با تراشه Snapdragon 8s Gen 3 از راه می‌رسد

ریلمی در حال آماده شدن برای رونمایی از GT 6 است. این گوشی در بازار های جهانی و چین عرضه خواهد شد. هم اکنون، این تلفن هوشمند با شماره مدل RMX3851 در میان داده های FCC ظاهر شده است. چندی پیش، Realme GT 6 در لیست Telecom اندونزی مشاهده شده بود. داده های FCC نشان می‌دهد که این تلفن هوشمند آینده ریلمی از دو سیم‌کارت و شبکه 5G پشتیبانی می‌کند. این دستگاه با پشتیبانی از باند های n5، n7، n38، n41 و n66 SA معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند از Wi-Fi دو بانده، بلوتوث، GPS، GLONASS، BDS، Galileo، SBAS و NFC برخوردار باشد.

داده های گواهینامه FCC

گواهی FCC تأیید می‌کند که Realme GT 6 از باتری پرظرفیت ۵,۵۰۰ میلی‌آمپری (باتری دو سلولی ۲,۷۵۰ میلی‌آمپری) برخوردار خواهد بود. این تلفن هوشمند به طور پیش‌فرض با رابط کاربری Realme UI 5.0 (مبتنی بر اندروید ۱۴) به دست کاربران خواهد رسید. این گوشی دارای ابعاد ۸.۶ در ۷۵.۱ در ۱۶۲ میلی‌متر بوده و وزن ۱۹۹ گرمی دارد. همچنین می‌دانیم که ریلمی GT 6 از شارژ سریع SUPERVOOC با ولتاژ ۷.۸۲ ولت پشتیبانی می‌کند. داده های FCC، مشخصات بیشتری را درباره این تلفن هوشمند نشان نمی‌دهد.

بنچمارک Geekbench نشان می‌دهد که Realme GT 6 از تراشه قدرتمند Snapdragon 8s Gen 3 برخوردار خواهد بود. همان‌طور که Mysmartprice اشاره کرده است، این تلفن هوشمند حداکثر با ۱۶ گیگابایت حافظه رم به دست کاربران می‌رسد. لیست Camera FV 5 تایید می‌کند که دوربین اصلی این دستگاه از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود. انتظار داریم با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی، مشخصات بیشتری از Realme GT 6 به بیرون درز کند.

تصویر زنده ریلمی GT Neo 6 SE فاش شد + جزئیات نمایشگر

نظر شما درباره این تلفن هوشمند آینده ریلمی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی