حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فریم تیتانیومی آیفون ۱۶ پرو اپل براق خواهد بود

نوشته

4 هفته قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

اپل با استفاده از فریم تیتانیومی در مدل‌های پرو سری iPhone 15، استاندارد جدیدی برای کیفیت ساخت موبایل‌ها وضع کرد. این فریم طراحی مات و برس‌خورده داشت. به نظر می‌رسد برای سال بعد تغییراتی رخ بدهد. گفته شده که فریم تیتانیومی آیفون ۱۶ پرو اپل براق خواهد بود.

فریم تیتانیومی آیفون ۱۶ پرو

سال گذشته اپل آیفون 15 پرو و 15 پرو مکس را با فریم تیتانیومی با روکش مات برس خورده عرضه کرد. طبق یک شایعه جدید، آیفون 16 پرو جدید بدنه تیتانیومی را حفظ خواهد کرد اما به سمت فریم براق‌تر حرکت خواهد کرد.

به گفته یک منبع مدعی در پلتفرم کره‌ای Naver، این کار از طریق بهبود پردازش مواد و پردازش رنگ انجام خواهد شد. این منبع کره‌ای معمولا با منابع داخلی و صنعتی اپل در ارتباط است، پس شاید بتوان گفت که اطلاعات آن قابل اتکا به نظر می‌رسد.

او همچنین عنوان کرد که این قاب از مواد کاملا مقاوم در برابر خش ساخته نمی‌شود، که شنیدن آن برای برخی از کاربران ممکن است ناامیدکننده باشد. به هر حال هنوز خاطره آیفون ۷ جت بلک از یاد خیلی از کاربران نرفته است.

با این حال، ما شک داریم که این امر کاربران را از خرید مدل‌های جدیدی که ممکن است علاوه بر رنگ‌های سفید و خاکستری، در رنگ‌های مشکی و رزگلد جدید نیز وارد بازار شوند، باز دارد.

اپل ممکن است گوشی‌های براق‌تری از نمای بیرونی ارائه دهد، اما ما همچنین انتظار تغییرات سخت‌افزاری داخلی را داریم. به گفته یک منبع، حاشیه‌های نمایشگر همچنان نازک‌تر می‌شوند، در حالی که دوربین‌ها برای بهینه‌سازی فضای داخلی در جهت قرار دادن باتری‌های بزرگ‌تر، مرتب می‌شوند.

همه این مشخصات و ویژگی‌ها هنوز در مرحله شایعه هستند و باید چند ماه دیگر منتظر بمانیم تا اطلاعات رسمی بیشتری منتشر شود.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید فریم فلزی براق‌تر برای مدل‌های پرو سری iPhone 16 می‌تواند جذاب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)