حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی عینک Mijia Smart Audio Glasses را با فناوری هدایت هوا و قیمت 125 دلار معرفی کرد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | شیائومی، عینک هوشمند

شیائومی به‌تازگی جدیدترین عینک هوشمند خود با نام Mijia Smart Audio Glasses را به‌صورت رسمی در چین معرفی کرده است. این عینک هوشمند به‌طور یکپارچه قابلیت‌های صوتی را با عینک‌های شیک ترکیب می‌کند و ترکیبی بی‌نظیر از فناوری و مد را ارائه می‌دهد.

عینک Mijia Smart Audio Glasses شیائومی

عینک صوتی Mijia با شش گزینه قاب قابل تعویض عرضه می‌شود. در صورت نیاز، می‌توانید عینک را مطابق با نیازهای بینایی خاص خود نیز تنظیم کنید.

همان‌طور که از نام آن پیداست، صدا تمرکز اصلی این عینک است. این عینک از فناوری هدایت هوا برای رساندن صدا به کانال‌های گوش استفاده می‌کند. در داخل این عینک همچنین بلندگوهای اولتراسونیک قرار دارند که از الگوریتم ساختار حفره صدای فیوژن برای ارائه یک تجربه صوتی واضح و فراگیر استفاده می‌کنند.

عینک Mijia Smart Audio Glasses شیائومی

عینک Mijia Smart Audio Glasses شیائومی

علاوه‌بر این، فناوری نشتی ضدصدا دوگانه نیز برای جلوگیری از نشت در حین تماس وجود دارد درحالی‌که کاهش نویز تماس آن کیفیت ارتباطی مطلوب را تضمین می‌کند.

این عینک عمر باتری قابل‌توجهی دارد، تا 10 ساعت پخش موسیقی، 7 ساعت مکالمه تلفنی، 24 ساعت استفاده اولیه و زمان آماده‌به‌کار بیش از 11 روز را پشتیبانی می‌کند. این عینک همچنین به‌راحتی ازطریق یک نقطه تماس مغناطیسی روی قسمت شقیقه شارژ می‌شود.

عینک صوتی هوشمند Mijia کاملاً سبک بوده و با وزن 37.7 گرمی، دارای ویژگی‌های ارگونومیک مانند پدهای بینی قابل تنظیم مستقل و یک لولای جداشدنی برای راحتی و کاربردی است.

همچنین فناوری تشخیص سایش هوشمند نیز وجود دارد که امکان توقف خودکار موسیقی هنگام برداشتن عینک را فراهم می‌کند.

علاوه‌بر این، این عینک از کنترل‌های حرکتی بصری نیز پشتیبانی می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد تا اقداماتی مانند پخش/مکث موسیقی، تنظیم صدا، تغییر آهنگ‌ها و موارد دیگر را انجام دهند. کاربران همچنین می‌توانند ازطریق دستیارهای صوتی سازگار با عینک تعامل داشته باشند.

Mijia Smart Audio Glasses از 27 مارس تا 10 آوریل برای تأمین مالی جمعی در چین ازطریق شیائومی در دسترس خواهد بود. قیمت این گجت برای دوره تأمین مالی جمعی 799 یوان (~ 110 دلار) تعیین شده است، درحالی‌که پس از آن با قیمت 899 یوان (~ 125 دلار) به‌فروش می‌رسد.

دیدگاه شما پیرامون عینک هوشمند جدید شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی