حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل صفحه اختصاصی مقایسه گوشی های آیفون با نام Reasons to Upgrade را به‌وب‌سایت خود اضافه کرد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل

اپل امروز بخش «Reasons to Upgrade» را به وب‌سایت خود اضافه کرده است که هدف آن اعمال مقایسه ساده‌تر میان گوشی های آیفون و تشویق مشتریان آیفون‌های قدیمی‌تر برای ارتقا به مدل‌های جدیدتر است.

مقایسه گوشی های آیفون Reasons to Upgrade

این وب‌سایت به مشتریان این امکان را می‌دهد که آیفون 11، 11 پرو، 11 پرو مکس، 12، 12 مینی، 12 پرو و 12 پرو مکس را با آیفون 15، آیفون 15 پلاس، آیفون 15 پرو یا آیفون 15 پرو مکس مقایسه کنند.

هر مقایسه نشان می‌دهد که افرادی که آیفون قدیمی‌تری دارند، هنگام ارتقا به سری آیفون 15 چه ویژگی‌های جدیدی را دریافت خواهند کرد. برای مثال، در مقایسه با آیفون 11، آیفون 15 وضوح عکس 4 برابر بهتر، فضای ذخیره‌سازی پایه بیشتر، حالت اکشن و سینمایی برای ویدیو، USB-C، گرافیک 60 درصد قوی‌تر، 5G و موارد دیگر را ارائه می‌دهد.

صفحه اختصاصی مقایسه گوشی های آیفون Reasons to Upgrade

صفحه اختصاصی مقایسه گوشی های آیفون Reasons to Upgrade

این سایت تفاوت‌ها را در فناوری نمایشگر، طراحی، اندازه، اتصال و موارد دیگر برجسته می‌کند. اپل همچنین جزئیاتی در مورد ارزش مبادله‌ای هر آیفون قدیمی ارائه می‌دهد تا مشتریان بدانند هنگام خرید و فروش یک دستگاه با خرید یک آیفون جدید، چه نوع تخفیفی می‌توانند دریافت کنند.

برای کاهش بیشتر هزینه‌های ارتقا، اپل اقساط ماهانه Apple Card و معاملات اپراتور را تبلیغ می‌کند که می‌تواند قیمت آیفون 15 را به 0 دلار کاهش دهد. اپل همچنین سهولت ارتقاء به یک دستگاه جدید با ویژگی‌هایی مانند شروع سریع و eSIM را شرح می‌دهد.

بیشتر بازار گوشی‌های هوشمند در ایالات‌متحده اشباع شده است و مشتریان جدید کمی برای اپل وجود دارد. بنابراین ارتقادهنده‌ها بخش مهمی از بازار هستند و اپل به‌طور مداوم به‌دنبال راه‌هایی برای ترغیب مشتریان به خرید منظم آیفون‌های جدید برای حفظ شتاب فروش گوشی‌های خود است.

نظر شما درباره صفحه اختصاصی مقایسه گوشی‌های آیفون با نام Reasons to Upgrade چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی