حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل iOS 18 از صفحه اصلی جدید با قابلیت شخصی‌سازی بیشتر بهره خواهد برد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

در نسخه امروز خبرنامه Power On بلومبرگ، مارک گورمن پیش‌بینی می‌کند که کاربران باید منتظر به‌روزرسانی صفحه اصلی آیفون به‌عنوان بخشی از آپدیت iOS 18 باشند. او می‌گوید که با وجود جزئیات کم، iOS 18 صفحه اصلی را «قابل تنظیم‌تر» می‌کند. به‌عنوان‌مثال، یکی از تغییرات این‌گونه است که کاربران آیفون می‌توانند آیکون‌های برنامه‌ها را آزادانه روی صفحه قرار داده و برای اولین بار فضاهای خالی در هوم اسکرین ایجاد می‌شود.

صفحه اصلی جدید اپل iOS 18

ظاهراً اپل معتقد است iOS 18 بزرگ‌ترین به‌روزرسانی این سیستم‌عامل در تاریخ خود خواهد بود. هوش مصنوعی با ویژگی‌های مبتنی‌بر آن که در سراسر سیستم‌عامل یکپارچه شده است، تمرکز اصلی این نسخه خواهد بود. اپل همچنین ممکن است عملکرد چت‌بات را ازطریق Gemini گوگل ارائه کند.

اپل مشتاق است تا با دیگر غول‌های فناوری مشارکت کرده و یک استراتژی منسجم هوش مصنوعی ارائه کند. گورمن می‌گوید iOS 18 شامل مجموعه‌ای از ویژگی‌های هوش مصنوعی است که به مدیریت زندگی روزمره شما کمک می‌کنند.

صفحه اصلی جدید اپل iOS 18

صفحه اصلی جدید اپل iOS 18

پیش از این، گزارش‌ها حاکی از آن بود که اپل روی مواردی مانند بهبود سیری، لیست‌های پخش تولیدشده توسط هوش مصنوعی برای Apple Music، تولید اسناد هوش مصنوعی در مجموعه iWork، پیشنهادهای هوشمندانه‌تر در پیام‌ها و موارد دیگر کار می‌کند.

iOS 18 در 2024 WWDC در ماه ژوئن درکنار سایر سیستم‌عامل‌های اپل معرفی خواهد شد: iPadOS 18 ،watchOS 11 ،visionOS 2 و نسخه جدید macOS. اپل اولین نسخه بتای توسعه‌دهنده را در ماه ژوئن منتشر می‌کند، پیش از انتشار عمومی در پاییز.

ما پیش‌بینی می‌کنیم که اپل در چند هفته آینده تاریخ WWDC 2024 را تأیید کند، زیرا مارس یا آوریل زمانی است که اپل معمولاً تاریخ این رویداد را اعلام کرده و دعوت‌نامه‌ها را ارسال می‌کند.

نظر شما درباره هوم اسکرین جدید در iOS 18 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی