حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات احتمالی iQOO Neo 10 Pro لو رفت

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | IQOO

شاید برند iQOO را به دلیل عدم حضور در بازار کشورمان نشناسید اما یکی از برندهای جوان‌پسند محسوب می‌شود که در قیمت‌گذاری محصولاتش بسیار تهاجمی عمل می‌کند. به تازگی اطلاعاتی درباره پرچمدار جدید این برند منتشر شده است. مشخصات احتمالی iQOO Neo 10 Pro می‌تواند جذاب باشد و تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ دارد.

مشخصات احتمالی iQOO Neo 10 Pro

زیربرند تجاری vivo یعنی iQOO حدود ۴ ماه پیش پیش Neo 9 را معرفی کرد و Neo 9 Pro را نیز ماه گدشته میلادی رونمایی نمود. با این حال این برند در حال حاضر روی سری Neo 10 کار می‌کند.

امروز یک شایعه جدید از یک منبع معمولاً قابل اعتماد چین ادعا می‌کند که مدل برتر سری Neo 10 (که ما آن را Neo10 Pro می نامیم، حتی اگر نام آن هنوز تایید نشده باشد!) با مشخصات بسیار خوبی عرضه خواهد شد.

گزارش شده که یک دستگاه مرموز “از یک برند خاص” با این مشخصات عرضه می‌شود. در نهایت و در بخش نظرات مشخص شد که این دستگاه نسل بعدی iQOO Neo است و به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ مجهز می‌شود.

همچنین گفته شده که این گوشی دارای صفحه نمایش تخت 144 هرتزی LTPO OLED با وضوح 1.5K، فریم پلاستیکی و قاب پشتی شیشه‌ای یا چرمی مصنوعی است.

این گوشی همچنین دارای یک دوربین اصلی با سنسور بزرگ 50 مگاپیکسلی، یک موتور لرزشگیر با محور X و یک “باتری بزرگ” با پشتیبانی از شارژ سیمی 120 واتی خواهد بود.

این مشخصات قطعاً جذاب به نظر می‌رسند و می تواند یک محصول در دسته «قاتل پرچمدار» باشد که باید در چند ماه آینده معرفی شود.

نظر شما چیست؟ نسبت به محصولات قاتل پرچمدار که متمرکز بر عملکرد هستند، چه حسی دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)