حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سرفیس لپ تاپ 6 مخصوص کسب‌وکارها با تمرکز بر هوش مصنوعی رسماً معرفی شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | لپ‌تاپ، مایکروسافت

مایکروسافت به‌تازگی از سرفیس لپ تاپ 6 رونمایی کرده است که اکنون پسوند for Business را نیز به خود می‌گیرد. جدیدترین لپ تاپ سرفیس که برای مصرف‌کنندگان نیز در دسترس است، در دو اندازه عرضه می‌شود که هر کدام دارای پردازنده‌های مدرن Meteor Lake اینتل، یک نمایشگر ضدانعکاس جدید و دو پورت Thunderbolt 4 دارد.

سرفیس لپ تاپ 6 مایکروسافت

مایکروسافت لپ تاپ سرفیس را پس از گذشت 18 ماه از عرضه مدل قبلی، به‌روز کرده است. همان‌طور که انتظار می‌رفت، این شرکت تصمیم گرفته است ابتدا یک دستگاه «for Business» ارائه کند و هنوز خبری از مدل مخصوص مصرف‌کنندگان آن نیست. با این اوصاف، این شرکت اوایل این هفته فاش کرد که دو ماه دیگر میزبان دومین رویداد سرفیس خواهد بود.

پیش از این، شایعه شده بود که مایکروسافت برای ارائه سری لپ‌تاپ‌های سرفیس 6 تا آن زمان منتظر می‌ماند. بااین‌حال، اکنون مدل  for Business لپ تاپ سرفیس 6 را ارائه کرده است که در دو اندازه و دو نوع پردازنده عرضه می‌شود.

سرفیس لپ تاپ 6 مایکروسافت

سرفیس لپ تاپ 6 مایکروسافت

به‌طور خلاصه، مایکروسافت سرفیس لپ تاپ 6 را در اندازه‌های 13.5 و 15 اینچی توسعه داده است که هر دو با پردازنده‌های Core Ultra 5 135H و Core Ultra 7 165H ارائه می‌شود. علاوه‌بر این، دستگاه‌ها با 8 گیگابایت LPDDR5 تا 64 گیگابایت LPDDR5x رم، به‌علاوه حداکثر 1 ترابایت حافظه PCIe Gen4 قابل تنظیم خواهند بود. این بار، تفاوت‌هایی بین این مدل وجود دارد، اگرچه هر دو دارای باتری‌های 47 وات‌ساعتی هستند.

سایر ارتقاءها شامل یک وب‌کم 1080p جدید است که از Windows Studio Effects پشتیبانی می‌کند. مایکروسافت ادعا می‌کند که پوشش ضدانعکاس لپ تاپ در مقایسه با مدل‌های Surface Laptop 5 نیز به نصف کاهش یافته است. قیمت Surface Laptop 6 for Business از 1199 دلار شروع می‌شود و از 9 آوریل در ایالات‌متحده به‌فروش می‌رسد. در زمان عرضه، مایکروسافت شش پیکربندی پردازنده و حافظه تا سقف 2999.99 دلار را برای مدل 15 اینچی با پردازنده Core Ultra 7 165H، حافطه رم تا 64 گیگابایت و یک ترابایت SSD ارائه می‌دهد.

نظر شما درباره Surface Laptop 6 for Business مایکروسافت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی