حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی M35 5G سامسونگ با اگزینوس ۱۳۸۰ در میان داده های بنچمارک Geekbench مشاهده شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | بنچمارک، سامسونگ

گوشی هوشمندی که گمان می‌رود گلکسی M35 5G سامسونگ باشد، با شماره مدل SM-M356B در میان داده های بنچمارک Geekbench مشاهده شده است.

گلکسی M35 5G سامسونگ با ۶ گیگابایت رم در Geekbench ظاهر شد

لیست بنچمارک Geekbench نشان می‌دهد که Galaxy M35 از تراشه Exynos 1380 برخوردار خواهد بود. این یک تراشه ۸ هسته‌ای ۵ نانومتری است. اگزینوس ۱۳۸۰ دارای ۴ هسته Cortex-A78 با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز و ۴ هسته Cortex-A55 با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز است‌. این چیپست از پردازنده گرافیکی Mali G68 بهره می‌برد‌.

داده های Geekbench

گلکسی M35 5G سامسونگ در بخش تست تک هسته‌ای بنچمارک Geekbench موفق به کسب امتیاز ۶۵۶ شده است. این دستگاه در بخش تست چند هسته‌ای نیز امتیاز ۱,۹۶۷ را ثبت کرده است. نسخه حاضر شده در بنچمارک مذکور دارای ۶ گیگابایت حافظه رم است. اما انتظار می‌رود که سامسونگ، این تلفن هوشمند را در پیکربندی های متفاوتی راهی بازار کند. این دستگاه به طور پیش‌فرض از اندروید ۱۴ بهره می‌برد. با توجه به نسل های قبل، انتظار می‌رود که Galaxy M35 سامسونگ، نسخه تغییر نام یافته Galaxy A35 باشد. بنابراین نگاهی کوتاه به مشخصات گلکسی A35 خواهیم انداخت.

احتمالا Galaxy M35 نسخه تغییر نام یافته Galaxy A35 خواهد بود

سامسونگ گلکسی A35 دارای یک صفحه نمایش ۶.۶ اینچی Super AMOLED با رزولوشن FullHD+ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی است. این نمایشگر توسط شیشه Corning Gorilla Glass Victus Plus محافظت می‌شود. همانند Galaxy M35، این دستگاه نیز از تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ بهره می‌برد. این تلفن هوشمند سامسونگ حداکثر با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی قابل تهیه است.

سه لنز دوربین در قاب پشتی Galaxy A35 5G قرار گرفته است. دوربین اصلی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و به لرزشگیر اپتیکال (OIS) نیز مجهز شده است. دوربین اولتراواید این دستگاه وضوح ۸ مگاپیکسلی داشته و دوربین ماکرو نیز به سنسور ۵ مگاپیکسلی مجهز شده است. دوربین سلفی گلکسی A35 سنسور ۱۳ مگاپیکسلی دارد. از دیگر ویژگی های این گوشی میان‌رده می‌توان به برخورداری از سنسور اثرانگشت زیر صفحه، اسپیکر های استریو و استاندارد IP67 اشاره کرد.

گلکسی A55 و گلکسی A35 سامسونگ با نمایشگر OLED و تراشه Exynos معرفی شدند

نظر شما درباره گوشی های میان‌رده جدید سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی