حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی جلویی وان پلاس Ace 3V منتشر شد: حاشیه های کم صفحه نمایش

نوشته

1 ماه قبل | یک دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

تصویر زنده منتشر شده وان پلاس Ace 3V، طراحی پنل جلویی این تلفن هوشمند را نشان می‌دهد. قرار است که این دستگاه به زودی در چین معرفی شود. تاکنون، شایعات و گزارش های مختلفی درباره این گوشی منتشر شده است.

وان پلاس Ace 3V از دکمه فیزیکی هشدار برخوردار است

انتظار می‌رود که OnePlus Ace 3V یکی از اولین گوشی های مجهز به تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳ باشد. کوالکام در حال آماده شدن برای رونمایی از این چیپست در تاریخ ۱۸ مارس است. انتظار می‌رود که Ace 3V در اواخر ماه جاری میلادی معرفی شود. در حال حاضر اما مدیر وان پلاس چین، لی جی، تصویر زنده Ace 3V را به اشتراک گذاشته که طراحی پنل جلویی این گوشی را نشان می‌دهد.

دوربین سلفی OnePlus Ace 3V درون یک پانچ هول و در مرکز بالای نمایشگر دیده می‌شود. هر چهار طرف صفحه نمایش، حاشیه های کمی دارد. بنابراین می توانیم انتظار داشته باشیم که نسبت صفحه نمایش به بدنه بالایی نیز داشته باشیم. می‌توان دکمه Alert Slider را در سمت چپ فریم مشاهده کرد. احتمالا دکمه های پاور و تنظیم صدا در سمت راست فریم تعبیه شده‌اند. هفته گذشته نیز تصویری منتشر شده بود که طراحی قاب پشتی این تلفن هوشمند آینده وان پلاس را نشان می‌داد.

طراحی پنل جلویی OnePlus Ace 3V

به تازگی، OnePlus Ace 3V در میان داده های Geekbench مشاهده شده است. بنچمارک مذکور تأیید می‌کند که این دستگاه از تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳ برخوردار است. نسخه ۱۶ گیگابایت حافظه رم Ace 3V در Geekbench ظاهر شده بود. این گوشی به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ به دست کاربران می‌رسد. گفته می‌شود که این دستگاه دارای یک صفحه نمایش AMOLED با وضوح 1.5K و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی خواهد بود. دوربین اصلی این تلفن هوشمند آینده وان پلاس وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و به لرزشگیر اپتیکال (OIS) نیز مجهز شده است. گفته می‌شود که دوربین سلفی OnePlus Ace 3V وضوح ۱۶ مگاپیکسلی خواهد داشت. از دیگر ویژگی های این گوشی هوشمند می‌توان به برخورداری از باتری پرظرفیت ۵,۵۰۰ میلی‌آمپری و پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰۰ واتی اشاره کرد. این دستگاه از فرستنده مادون قرمز برخوردار بوده و از سنسور اثرانگشت زیر صفحه نمایش بهره می‌برد.

وان پلاس Ace 3V با ۱۶ گیگابایت رم در بنچمارک Geekbench مشاهده شد

نظر شما درباره OnePlus Ace 3V چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Nmnm

عجب گوشی ارزش خرید بالا حیف که نمایندگی فروش ندارد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی