حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریلمی C65 با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۵ واتی و باتری پرظرفیت در راه است

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | ریلمی

ریلمی در حال آماده شدن برای رونمایی از گوشی C65 برای عرضه در بازار های جهانی است. هم اکنون، این تلفن هوشمند در میان داده های گواهینامه FCC مشاهده شده است. این گواهی، ظرفیت باتری و توان شارژر Realme C65 را نشان می‌دهد.

ریلمی C65 از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری برخوردار است

لیست FCC ریلمی C65 نشان می‌دهد که این تلفن هوشمند با شماره مدل RMX3910 عرضه خواهد شد. این گوشی آینده ریلمی از اتصال 4G LTE برخوردار است. این دستگاه از Wi-Fi دو بانده، بلوتوث، Beidou، Galileo، GLONASS، GPS، NFC و رادیو FM پشتیبانی می‌کند. Realme C65 دارای باتری ۴,۸۸۰ میلی‌آمپری بوده که با ظرفیت معمول ۵,۰۰۰ میلی‌آمپر معرفی خواهد شد.

داده های FCC

همان‌طور که منبع این گزارش اشاره کرده است، گواهینامه FCC تأیید می‌کند که این تلفن هوشمند آینده ریلمی از فناوری شارژ سریع SUPERVOOC پشتیبانی خواهد کرد. هم اکنون می‌دانیم که ریلمی C65 دارای ابعاد ۷۶.۱ در ۷.۶۴ در ۱۶۵.۶۶ میلی‌متر بوده و وزن ۱۸۵ گرمی دارد. داده های FCC نشان می‌دهند که این دستگاه به طور پیش‌فرض با رابط کاربری Realme UI 5.0 و اندروید ۱۴ به دست کاربران خواهد رسید. این تلفن هوشمند همچنین در میان داده های گواهی SDPPI اندونزی نیز مشاهده شده است.

گواهی TDRA نام Realme C65 را تأیید می‌کند. تاییدیه TUV نیز نشان می‌دهد که این تلفن هوشمند اقتصادی از فناوری شارژ سریع ۴۵ واتی SuperVOOC برخوردار است. این گوشی همچنین از شارژ USB PD و پروتکل های دیگر پشتیبانی خواهد کرد. لیست Camera FV-5 اشاره می‌کند که دوربین اصلی ریلمی C65 (مشابه Realme C67) گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 خواهد داشت. همان‌طور که می‌دانید، ریلمی C67 5G از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی برخوردار بود.

ریلمی C67 5G با تراشه دیمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس و پشتیبانی از شارژر ۳۳ واتی معرفی شد

تاکنون، اطلاعات بیشتری از Realm C65 منتشر نشده است. نظر شما درباره این تلفن هوشمند اقتصادی آینده ریلمی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی