حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو Y03 با نمایشگر ۹۰ هرتزی و تراشه مدیاتک معرفی شد: فقط ۸۳ دلار

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ویوو

پس از شایعات بسیار، سرانجام ویوو Y03 در اندونزی معرفی شد. این جدیدترین تلفن هوشمند اقتصادی ویوو است و جانشین Vivo Y02 خواهد شد. در ادامه نگاهی به مشخصات این گوشی خواهیم انداخت.

ویوو Y03 از تراشه مدیاتک Helio G85 برخوردار است

ویوو Y03 دارای یک صفحه نمایش ۶.۵۶ اینچی IPS LCD با وضوح HD+ و رفرش ریت ۹۰ هرتزی است. دوربین سلفی درون یک ناچ قطره‌ای شکل قرار گرفته که امری رایج در میان گوشی های مقرون‌به‌صرفه است. دوربین سلفی Vivo Y03 وضوح ۱۳ مگاپیکسلی دارد. دو لنز دوربین در قاب پشتی این دستگاه دیده می‌شود. دوربین اصلی به سنسور ۱۳ مگاپیکسلی مجهز شده و دوربین دوم از نوع QVGA است. یک فلاش LED نیز در سمت راست دوربین اصلی تعبیه شده است.

Vivo Y03

تراشه مدیاتک Helio G85 وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این تلفن هوشمند را بر عهده دارد. این یک چیپست ۸ هسته‌ای است که در سال ۲۰۲۰ معرفی شد. Helio G85 تراشه قدرتمندی نیست، اما عملکرد مناسبی برای کارهای روزمره دارد. ویوو Y03 با ۴ گیگابایت رم LPDDR4X و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی eMMC 5.1 قابل تهیه خواهد بود. این تلفن هوشمند از کارت حافظه microSD (حداکثر تا ۱ ترابایت) پشتیبانی می‌کند. قابلیت Extended RAM ویوو به شما این امکان را می‌دهد تا رم گوشی خود را تا ۴ گیگابایت افزایش دهید.

صفحه نمایش Vivo Y03

باتری Vivo Y03 ظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری داشته و از شارژر ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه از درگاه USB type-C برخوردار بوده و به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری FunTouch 14 به دست کاربران خواهد رسید. از دیگر ویژگی های این تلفن هوشمند می‌توان به پشتیبانی از دو سیم‌کارت 4G VoLTE، وای فای دو بانده، بلوتوث ۵.۰ و GPS اشاره کرد. ابعاد این گوشی ۷۵.۷۳ در ۸.۳۹ در ۱۶۳.۷۸ میلی‌متر بوده و وزن ۱۸۵ گرمی دارد. Vivo Y03 از استاندارد IP54 بهرمند بوده که به معنای مقاومت در برابر پاشش آب و نفوذ گرد و غبار است.

قیمت Vivo Y03

قیمت نسخه پایه ویوو Y03 با ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی معادل ۸۳ دلار است. نسخه ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی این دستگاه نیز با قیمت معادل ۹۷ دلار به دست کاربران می‌رسد. می‌توان Vivo Y03 را در رنگ های مشکی و سبز تهیه کرد. انتظار می‌رود که ویوو این گوشی هوشمند را به زودی در دیگر بازار های آسیایی نیز عرضه کند.

ویوو Y02A با مدیاتک هلیو P35 و باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپری معرفی شد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند اقتصادی جدید ویوو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی