حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو X100s Pro با دیمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس در Geekbench مشاهده شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | بنچمارک، ویوو

یک گوشی هوشمند جدید ویوو با شماره مدل V2324HA در میان داده های بنچمارک Geekbench و پایگاه داده گواهی رادیویی چین مشاهده شده است. گمانه زنی های موجود نشان می‌دهند که این دستگاه، ویوو Vivo X100S Pro نام خواهد داشت.

ویوو X100s Pro به تراشه پرچمدار قدرتمند آینده مدیاتک مجهز می‌شود

با وجود آنکه این تلفن هوشمند در میان داده های بنچمارک Geekbench مشاهده شده، اما هنوز اطلاعات دقیقی درباره نام رسمی آن در دست نیست. پایگاه داده گواهی رادیویی چین مشخصات خاصی را درباره این دستگاه فاش نمی‌کند، اما خوشبختانه بنچمارک Geekbench برخی از مشخصات آن را به اشتراک گذاشته است. ویوو X100s Pro از تراشه مدیاتک بهره می‌برد. این تراشه دارای یک هسته Cortex-X4 با فرکانس ۳.۴ گیگاهرتز، سه هسته Cortex-X4 با فرکانس ۲.۸۵ گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A720 با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز است‌. این چیپست از پردازنده گرافیکی Immortalis-G720 MC12 با فرکانس ۱۳۰۰ مگاهرتز بهره می‌برد.

داده های بنچمارک Geekbench

معماری CPU هسته های تراشه به کارگرفته شده در X100s Pro شبیه Dimensity 9300 است. اما تفاوتی در کلاک هسته اصلی وجود دارد. هسته اصلی Dimensity 9300 استاندارد دارای فرکانس ۳.۲۵ گیگاهرتز بوده که این کلاک در نسخه ارتقاء یافته به ۳.۴ گیگاهرتز رسیده است. بر اساس گفته های افشاگر معروف اطلاعات، WhyLab، این چیپست احتمالا Dimensity 9300 Plus نام داشته که انتظار می‌رود در ماه آوریل رونمایی شود.

با توجه به برخورداری ویوو X100s Pro از این چیپست پرچمدار آینده مدیاتک، انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند در اواخر آوریل یا اوایل ماه می (اوایل تا اواسط اردیبهشت) معرفی شود. ممکن است که این دستگاه در کنار Vivo X100 Ultra معرفی شود. گفته می‌شود که این تلفن هوشمند آینده ویوو از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی کرده و از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری برخوردار خواهد بود. انتظار می‌رود که این دستگاه از سنسور اثرانگشت اپیتکال زیر صفحه نمایش بهرمند باشد. فریم X100s Pro فلزی بوده و قاب پشتی نیز از جنس شیشه است.

ویوو V30 Pro با تراشه Dimensity 8200 و چهار دوربین 50 مگاپیکسلی Zeiss معرفی شد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند آینده ویوو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی