حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی Nova 12i در راه بازار جهانی است

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | هواوی

هواوی قرار است با معرفی مدل جدیدی به نام Nova 12i گوشی های سری نوا ۱۲ خود را گسترش دهد. این سری که اولین بار در سال گذشته میلادی و در کشور چین معرفی شد، شامل مدل های Nova 12، Nova 12 Pro، Nova 12 Ultra و یک نسخه Lite است.

هواوی Nova 12i یک گوشی هوشمند 4G خواهد بود

هواوی نوا 12i در میان داده های GCF مشاهده شده است. دریافت این گواهی، نشان می‌دهد که هواوی در حال آماده شدن برای رونمایی از این تلفن هوشمند جدید است. این دستگاه همچنین با شماره مدل CTR-L81 در وب سایت صدور گواهینامه کمیسیون ملی پخش و ارتباطات (NBTC) ظاهر شده است. با وجود آنکه تاییدیه NBTC جزئیات خاصی را ارائه نمی‌کند، اما نشان می‌دهد که زمان زیادی تا رونمایی Nova 12i نمانده است.

داده های NBTC

در حال حاضر، اطلاعات خاصی درباره Nova 12i در دست نیست. فعلا نمی‌دانیم که این تلفن هوشمند چه ویژگی هایی دارد یا دقیقا در چه زمانی رونمایی خواهد شد. گفته می‌شود که این دستگاه، یک گوشی 4G خواهد بود. برای آنکه ایده‌ای درباره مشخصات Nova 12i داشته باشیم، بهتر است نگاهی به مشخصات Nova 12 Lite بیندازیم.

نگاهی به مشخصات نوا ۱۲ لایت

نوا ۱۲ لایت دارای یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی OLED با وضوح +FHD و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی است. این دستگاه از سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر نیز برخوردار است. تراشه اسنپدراگون 778G 4G وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی هوشمند را بر عهده دارد. هواوی Nova 12 Lite با حافظه های ذخیره سازی ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی قابل تهیه است. این دستگاه با سیستم عامل HarmonyOS 4 به دست کاربران می‌رسد. نوا ۱۲ لایت هواوی از باتری ۴,۵۰۰ میلی‌آمپری بهرمند بوده و از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند.

دوربین اصلی این تلفن هوشمند هواوی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و دوربین اولتراواید آن نیز به سنسور ۸ مگاپیکسلی مجهز شده است. دوربین سلفی این دستگاه زاویه دید وسیعی داشته و برای آن از یک سنسور ۶۰ مگاپیکسلی استفاده شده است.

هواوی نوا ۱۲ و نوا ۱۲ لایت رسما معرفی شدند

نظر شما درباره این هواوی Nova 12i چیست؟ آیا با وجود تحریم ها، حاضر به خرید یک گوشی میان‌رده از این برند هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی