حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندرهای منتسب به آیفون ۱۶ پرو اپل را ببینید: یک دکمه اضافه

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل، رندر

انتظار داریم که آیفون 16 اپل با حداقل تغییرات نسبت‌به آیفون 15 معرفی شود. بر اساس همین انتظارات و شنیده‌های قبلی، به تازگی رندرهای منتسب به آیفون ۱۶ پرو اپل منتشر شده و حضور یک دکمه اضافه را به ما نشان می‌دهد.

رندرهای منتسب به آیفون ۱۶ پرو اپل

عرضه سری آیفون اواسط سال ۱۴۰۳ انجام خواهد شد اما شایعات و گزارش‌های پیرامون آن همین حالا هم قابل توجه هستند. به تازگی تعدادی رندر منتسب به iPhone 16 Pro و iPhone 16 Pro Max منتشر شده که گفته می‌شود براساس نمونه اولیه آن است. شاید برای شما جالب باشد که اسم رمز این دو مدل را بدانید:

  1. ۱- اسم رمز آیفون ۱۶ پرو: Diablo
  2. ۲- اسم رمز آیفون ۱۶ پرو مکس: Lightning

هر دو دستگاه مشابه مدل‌های قبلی خود به نظر می‌رسند و تغییرات عمده آن اندازه صفحه نمایش بزرگتر و دکمه Capture خازنی اضافه شده در سمت راست و زیر دکمه پاور است.

انتظار می‌رود آیفون ۱۶ پرو دارای صفحه نمایش 6.27 اینچی باشد. ابعاد این دستگاه احتمالا 149.6 در 71.45 در 8.25 میلی‌متر و وزن آن 194 گرم است. آیفون ۱۶ پرو مکس دارای صفحه نمایش 6.85 اینچی خواهد بود و احتمالا ابعاد آن 163 در 77.58 در 8.25 میلی متر و وزن آن 225 گرم باشد.

گفته شده که احتمالا آیفون ۱۶ پرو و پرو مکس دارای دوربین فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی باشند. امسال مدل کوچکتر یعنی ۱۶ پرو هم دارای لنز زوم تتراپریسم 5 برابری خواهد بود.

دکمه کپچر جدید احتمالاً جالب‌ترین جنبه سخت‌افزاری در هر دو دستگاه باشد. شایعه شده که دارای سنسور سنجش فشار است و هم سطح با قاب گوشی خواهد بود. انتظار می رود دکمه جدید در انحصار آیفون‌های مدل پرو باشد و به عنوان میانبر برای اپلیکیشن دوربین عمل کند. با توجه به قرارگیری آن، دکمه Capture اپل را مجبور می کند آنتن mmWave اتصال 5G خود را به سمت چپ منتقل کند.

نظر شما درباره این تغییرات چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)