حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی سرفیس پرو 10 و سرفیس لپ‌تاپ 6 مایکروسافت مشخص شد: 2 فروردین ۱۴۰۳

نوشته

6 ماه قبل | بدون دیدگاه | مایکروسافت

مایکروسافت امروز یک صفحه وب جدید برای رویداد ویژه خود منتشر کرده است که برنامه‌های خود را برای معرفی محصولات جدید ازجمله سرفیس پرو 10 و سرفیس لپ‌تاپ 6 در تاریخ 21 مارس/2 فروردین تأیید می‌کند. این رویداد دیجیتالی با عنوان «New Era of Work» در ساعت 9 صبح به‌وقت محلی برگزار می‌شود.

تاریخ معرفی سرفیس پرو 10 و سرفیس لپ‌تاپ 6 مایکروسافت

اوایل این هفته گزارش دادیم که مایکروسافت قصد دارد از محصولات سخت‌افزاری سرفیس پرو و سرفیس لپ‌تاپ جدید در این رویداد رونمایی کند. انتظار می‌رود دستگاه‌های آینده مایکروسافت به‌لطف بهره‌مندی از پردازنده‌های جدید سری Intel Core Ultra و بپردازنده‌های مبتنی‌بر Snapdragon X Elite، جهش قابل‌توجهی در عملکرد و کارایی داشته باشند. جای تعجب نیست که مایکروسافت این دستگاه‌ها را به‌عنوان رایانه‌های شخصی هوش مصنوعی جدید معرفی می‌کند.

انتظار می‌رود این دستگاه‌ها در هفته‌های آتی عرضه شوند، به‌طوری‌که فروش آن‌ها از ماه آوریل برای مدل اینتل آغاز می‌شود و سپس در ماه ژوئن نسخه Arm عرضه می‌شود. منابع همچنین می‌گویند که سرفیس لپ‌تاپ یک نوع ویژه تجاری جدید خواهد داشت.

تاریخ معرفی سرفیس پرو 10 و سرفیس لپ‌تاپ 6 مایکروسافت

تاریخ معرفی سرفیس پرو 10 و سرفیس لپ‌تاپ 6 مایکروسافت

با تأیید صفحه رویداد مایکروسافت، این شرکت همچنین در مورد ویژگی‌های جدید ویندوز و Copilot صحبت خواهد کرد که احتمالاً به نسل بعدی واحد پردازش عصبی (NPU) مرتبط است که در این دستگاه‌های جدید استفاده می‌شود. مایکروسافت درحال کار بر روی یک ویژگی “AI Explorer” است که به‌عنوان یک Copilot پیشرفته عمل می‌کند و می‌تواند هر کاری را که در رایانه شخصی خود انجام می‌دهید با استفاده از زبان طبیعی به یک حافظه قابل جستجو تبدیل کند.

مایکروسافت همچنین می‌تواند از این رویداد به‌عنوان فرصتی برای اعلام رسمی به‌روزرسانی بزرگ بعدی ویندوز 11، معروف به ویندوز 11 نسخه 24H2 استفاده کند.

ما این رویداد را همان‌طور که در 21 مارس در ساعت 9 صبح به‌وقت محلی برگزار می‌شود، پوشش خواهیم داد.

نظر شما درباره معرفی سرفیس پرو 10 و سرفیس لپ‌تاپ 6 مایکروسافت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی