حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمال خروج سونی از بازار موبایل چین

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | سونی

برند ژاپنی دوست‌داشتنی دنیای موبایل یعنی Sony، ممکن است در حال برنامه‌ریزی یک تغییر بزرگ در استراتژی بخش گوشی‌های هوشمند خود باشد. گزارش‌های متعدد از منابع رسانه‌ای چینی نشان می‌دهد که این شرکت ممکن است در حال بررسی خروج از بازار رقابتی گوشی‌های هوشمند چینی باشد. هر چند که با توجه به عملکرد محصولات این برند، احتمال خروج سونی از بازار موبال چین خیلی دور از ذهن هم نبود.

خروجی سونی موبایل از چین

طبق گزارش mydrivers، سونی گوشی هوشمند بعدی Xperia خود را در چین عرضه نخواهد کرد و بخش موبایل آن ممکن است به طور کامل از بازار چین خارج شود.

دلیل دقیق این حرکت هنوز مشخص نیست، اما می‌تواند به آن دلیل باشد که گوشی‌های هوشمند سونی نتوانستند در این بازار خوب عمل کنند.

ماجراجویی سونی در بازار گوشی‌های هوشمند چین با خرید سهام اریکسون و بیش از یک دهه پیش آغاز شد. در حالی که این حضور در ابتدا موفقیت آمیز بود، در ادامه سونی برای رقابت با دیگر برندها مشکل داشت. در نتیجه، سونی اکنون تنها بخش کوچکی از بازار گوشی‌های هوشمند چین را در اختیار دارد.

اگرچه این خبر شاید ناامید کننده باشد، اما خروج از چین به حضور سونی در صنعت موبایل پایان نمی‌دهد. تخصص سونی در فضای حسگر دوربین گوشی های هوشمند همچنان آن را به عنوان یک بازیگر اصلی در بازار حفظ خواهد کرد.

با این حال، توجه داشته باشید که سونی هنوز رسما این گزارش ها را تایید یا رد نکرده است. تا آن زمان، هر گونه تغییر در مورد در دسترس بودن گوشی های سونی در چین همچنان در حد حدس و گمان است.

گوشی‌های هوشمند آینده اکسپریا سونی

در مورد گوشی‌های هوشمند آینده اکسپریا سونی باید گفت که شایعاتی در مورد Xperia 1 VI و 5 VI وجود دارد.

گزارش‌های قبلی حاکی از آن است که سونی در حال برنامه ریزی برای استفاده از اولین فناوری امضایِ دیجیتالِ درون-دوربینی در نسل بعدی گوشی های Xperia خود است.

این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد عکس‌ها را به‌صورت دیجیتالی مستقیماً به نام خود ثبت، از صحت آن‌ها اطمینان حاصل کرده و از دستکاری آن‌ها جلوگیری کند.

گزارش دیگری از ژانویه، مشخصات دوربین احتمالی Xperia 1 VI را ارائه داشت و به سنسورهای 48 مگاپیکسلی برای هر سه لنز اشاره می‌کرد.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید که سونی موبایل می‌تواند در بازارهای دیگر دوام بیاورد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)