حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمالا پوکو F6 Pro به زودی معرفی می‌شود: نسخه‌ ری‌برند شده Redmi K70؟

نوشته

1 ماه قبل | یک دیدگاه | پوکو

در سال جاری میلادی، پوکو از دو گوشی X6 و X6 Pro رونمایی کرده است. انتظار می‌رود که Poco X6 Neo نیز در هفته های آینده و در کشور هند معرفی شود. اطلاعات منتشر شده جدید حاکی از آن است که این شرکت پس از رونمایی X6 Neo به سراغ معرفی پوکو F6 Pro خواهد رفت. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

احتمالا پوکو F6 Pro تا اردیبهشت ۱۴۰۳ معرفی می‌شود

همان‌طور که در تصویر زیر قابل مشاهده است، Poco F6 Pro با شماره مدل 23113RKC6G موفق به دریافت گواهینامه NBTC تایلند شده است. دریافت این گواهی، نشان می‌دهد که زمان زیادی تا رونمایی تلفن هوشمند مذکور نمانده است. Poco X6 Pro در ماه نوامبر توسط NBTC تایید شد و X6 در ماه دسامبر این تاییدیه را دریافت کرد. این دو گوشی هوشمند در ماه ژانویه معرفی شدند. این احتمال وجود دارد که پوکو X6 Pro در ماه آوریل یا می رونمایی شود. در حالی که سری Poco F5 در ماه می ۲۰۲۳ معرفی شد، سری Poco F6 احتمالاً در ماه آوریل سال جاری میلادی (بازه زمانی اواسط فروردین تا اوایل اردیبهشت ۱۴۰۳) رونمایی خواهد شد.

داده های تاییدیه NBTC

همان‌طور که می‌دانید، پوکو ایکس ۶ پرو نسخه ری‌برند شده Redmi K70e بود. مطابق با گزارش Thetechoutlook، پوکو اف ۶ پرو نسخه تغییر نام یافته Redmi K70 باشد. دلیل این گمانه زنی آن است که K70 عرضه شده در بازار چین دارای شماره مدل 23113RKC6C است. از این رو، به نظر می‌رسد نسخه گلوبال این دستگاه با شماره مدل 23113RKC6G در هنگام ورود به بازار جهانی، Poco F6 Pro نامیده خواهد شد.

مشخصات مورد انتظار پوکو اف‌۶ پرو

انتظار می‌رود که پوکو F6 Pro دارای یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی OLED با رزولوشن 2K و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی باشد. تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ نیروی پردازشی مورد نیاز این دستگاه را تأمین خواهد کرد. این گوشی به رم LPDDR5x و حافظه ذخیره سازی UFS 4.0 مجهز می‌شود. F6 Pro باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری داشته و احتمالا از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند. سه لنز دوربین در قاب پشتی این تلفن هوشمند آینده پوکو قرار خواهد گرفت. دوربین اصلی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی (برخوردار از OIS) داشته و برای دوربین اولتراواید نیز از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی استفاده شده است. این دستگاه به دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و ۱۶ مگاپیکسلی سلفی نیز مجهز خواهد بود.

دستپاچگی پوکو هند از رونمایی ریلمی، توصیه به انتظار برای Poco X6 Neo

 

نظر شما درباره Poco F6 Pro چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Nmnm

قیمتش چه جوری

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی