حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدل ۴۵ میلی متری پیکسل واچ ۳ گوگل در راه است

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، شایعات، گوگل

اپل و سامسونگ ساعت‌های هوشمند خود را در اندازه‌های مختلف عرضه می‌کنند. با این حال، پیکسل واچ گوگل تنها در یک اندازه عرضه می‌شود و برای خریداران بالقوه مشکل‌ساز است. در گزارش‌های جدید می‌شنویم که مدل ۴۵ میلی متری پیکسل واچ ۳ گوگل نیز تولید خواهد شد.

مدل ۴۵ میلی متری پیکسل واچ ۳ گوگل

اوایل زمستان امسال، گزارش شد که این غول جستجو می‌تواند مشکل مذکور را با ارائه نسل بعدی برطرف کند. اکنون و با استناد به منابع موثق، تایید شده که مدل‌های مختلف پیکسل واچ 3 چه ابعادی دارند. همچنین اطلاعاتی در مورد Pixel Buds Pro 2 ارائه می‌شود.

سامسونگ گلکسی واچ 6 و 6 کلاسیک به ترتیب در سایزهای 40، 44 میلی‌متری و 43، 47 میلی‌متری عرضه می‌شوند. در همین حال، اپل واچ سری 9 در ابعاد 41 و 45 میلی‌متری در دسترس هستند. این به خریداران امکان می‌دهد که انتخاب کنند چه اندازه‌ای برای مچ دستشان مناسب است. پیکسل واچ در هر دو نسل فقط دارای قطر 41 میلی متری بوده و برای کسانی که مچ دست بزرگتری دارند بسیار کوچک است.

این گزارش می‌گوید که پیکسل واچ 3 در یک مدل بزرگتر و احتمالاً با اندازه صفحه 45 میلی متری عرضه خواهد شد. این تفاوت قابل توجهی روی مچ دست کاربر ایجاد می کند. گوگل می‌تواند در کنار ارائه نسل بعدی ساعت هوشمندش در اندازه فعلی 41 میلی متری یک مدل با اندازه بزرگتر 45 میلی متری را هم ارائه کند که می‌تواند باتری بزرگتر، سنسورهای بیشتر و البته نمایشگر بزرگتر را به همراه داشته باشد.

به جز Pixel Watch 3، این گزارش ادعا می‌کند که Pixel Buds Pro 2 در حال توسعه است. البته نام دقیق این محصول مشخص نیست اما گفته شده که این محصول می تواند به عنوان جانشین Pixel Buds Pro که در سال 2022 عرضه شد، ارائه شود. این شرکت معمولاً از یک برنامه ۲ ساله عرضه برای ایربادزهای خود پیروی می کند. از این رو، این احتمال وجود دارد که Buds Pro 2 امسال وارد بازار شود.

نظر شما چیست؟ چه اندازه ساعت هوشمندی برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)