حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امکان استفاده از گلکسی رینگ سامسونگ روی آیفون وجود ندارد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، گجت‌های پوشیدنی

حلقه هوشمند سامسونگ یا همان Galaxy Ring هنوز به بازار عرضه نشده است. این محصول در MWC 2024 به نمایش گذاشته شد و با رونمایی اولیه چند ماه پیش و در رویداد گلکسی اس ۲۴، به نظر می‌رسد که کره‌ای‌ها درباره این ایده خود کاملا هیجان‌زده هستند. چرا که قبل از معرفی کامل و عرضه به بازار، دو بار به صورت رسمی به آن اشاره شده است. با این حال اگر شما کاربر دستگاهی با سیستم‌عامل iOS هستید، خیلی هیجان‌زده نشوید. به صورت رسمی تایید شده که امکان استفاده از گلکسی رینگ سامسونگ روی آیفون وجود ندارد.

گلکسی رینگ سامسونگ روی آیفون کار نخواهد کرد

در طول میزگردی در MWC 2024 که با حضور معاون سامسونگ یعنی Hon Pak برگزار شد، او به وضوح اعلام کرد Galaxy Ring توسط آیفون‌ها پشتیبانی نخواهد شد. این یک حرکت نسبتا جسورانه از سامسونگ محسوب می‌شود.

وی می‌گوید که سامسونگ به محصول خود اطمینان دارد و چالش بین Android و iOS را تایید می‌کند، اما دستگاه های این شرکت کمتر از اپل نیستند، بنابراین اگر می خواهید از اکوسیستم سامسونگ استفاده کنید، دلایل بسیار خوبی برای تغییر (موبایل شما) وجود دارد. او همچنین افزود که سامسونگ در حال کار بر روی یکپارچه سازی با سایر دستگاه های اندرویدی است، نه فقط گوشی‌های سامسونگ.

بد نیست یادآوری کنیم که گلکسی رینگ در اندازه های مختلف عرضه می شود، کوچکترین آنها از باتری 14 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند، در حالی که بزرگترها از یک باتری21.5 میلی آمپر ساعتی انرژی می گیرد. این باتری‌ها باید برای تامین 5 تا 9 روز عمر باتری کافی باشد.

زمان عرضه به بازار Galaxy Ring هنوز مشخص نیست، اما شایعات حاکی از عرضه همزمان آن با Galaxy Z Fold6 و Z Flip6 در رویداد Unpacked در تابستان ۱۴۰۳ است.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید اساسا کاربران زیادی از اکوسیستم اپل قرار بود به این محصول علاقه نشان دهند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)