حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند اوپو واچ X رسماً معرفی شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | اوپو، ساعت هوشمند

ما پیش از این شاهد معرفی OnePlus Watch 2 در 2024 MWC بودیم و اکنون، اوپو مدل مخصوص چین این ساعت هوشمند را با نام Oppo Wach X معرفی کرده است. ساعت هوشمند اوپو واچ X همان‌طور که گفته شد از همان طراحی، مشخصات داخلی و سیستم‌عامل دوگانه وان پلاس واچ 2 بهره می‌برد.

ساعت هوشمند اوپو واچ X

Oppo Watch X ازنظر طراحی و مشخصات مشابه با OnePlus Watch 2 است. این ساعت هوشمند سیستم‌عامل دوگانه را با Google WearOS 4 اجرا می‌کند که وظایف سخت‌تر را انجام می‌دهد، درحالی‌که یک سیستم‌عامل بلادرنگ جداگانه (RTOS) نیز برای هر چیز دیگری ازجمله فعالیت و ردیابی سلامت وجود دارد. Wach X همچنین دارای چیپست اصلی Snapdragon W5 Gen 1 و یک پردازنده کمکی BES 2700BP به‌همراه 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی است.

ساعت هوشمند اوپو واچ X

ساعت هوشمند اوپو واچ X

این ساعت همچنین یک صفحه‌نمایش گرد 1.43 اینچی AMOLED (60 هرتز) و یک باتری 500 میلی‌آمپرساعتی دارد که طبق ادعای اوپو باید 100 ساعت در حالت استاندارد و تا 12 روز در حالت صرفه‌جویی در مصرف انرژی کار کند. این ساعت دارای شارژر VOOC Flash نیز است که وعده انرژی یک روزه را در 10 دقیقه شارژ و شارژ کامل 0 تا 100 درصد در 60 دقیقه را می‌دهد.

ساعت جدید Oppo همچنین دارای GPS دو بانده، Wi-Fi، بلوتوث و اتصال NFC است. این گجت همچنین دارای استاندارد IP68 و ضد آب 5ATM نیز می‌باشد و 16 تست دوام MIL-STD-810H را گذرانده است.

Oppo Watch X در رنگ‌های مشکی پلاتینیوم و قهوه‌ای مریخی عرضه می‌شود. قیمت این ساعت در مالزی 1399 MYR (295 دلار) تعیین شده است و فروش آن از 2 مارس آغاز می‌شود. می‌توانیم انتظار داشته باشیم که به‌زودی Watch X را در بازارهای بیشتری ببینیم، اما باید منتظر باشیم تا Oppo جزئیات در دسترس بودن را تأیید کند.

نظر شما درباره Oppo Watch X چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی