حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر عرضه حلقه هوشمند و گوشی تاشو عمودی خود را در سال جاری تأیید کرد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | آنر، گجت‌های پوشیدنی

سامسونگ در اوایل سال جاری با نمایش Galaxy Ring رسماً دسته جدیدی از محصولات خود را معرفی کرد. اکنون، برند آنر نیز به‌تازگی تأیید کرده است که بر روی یک حلقه هوشمند مشابه و همچنین یک گوشی تاشو عمودی کار می‌کند و این دستگاه‌ها قرار است تا پیش از پایان سال جاری میلادی عرضه شوند.

حلقه هوشمند آنر

جورج ژائو، مدیرعامل آنر، طی یک نشست گروهی در کنگره جهانی موبایل به خبرنگاران گفت که این شرکت درحال کار بر روی یک حلقه هوشمند است. ژائو بیان می‌کند: «در داخل شرکت، ما چنین ایده‌ای را در سر داریم، بنابراین در آینده می‌توانید حلقه HONOR را داشته باشید.»

این مدیر اجرایی جزئیات بیشتری در مورد حلقه هوشمند فاش نکرد اما خاطرنشان کرد که این بخشی از یک استراتژی سلامتی گسترده‌تر است. در هر صورت، HONOR باید با برندهای Oura و Samsung تازه‌وارد در این زمینه رقابت کند.

حلقه هوشمند آنر

حلقه هوشمند آنر

ژائو در ادامه بیان کرد که HONOR درحال کار بر روی اولین گوشی تاشوی عمودی خود نیز است. وی بیان داشت: «امسال ما درحال آماده‌سازی برای عرضه تلفن‌های تاشو هستیم که اکنون مراحل نهایی توسعه خود را طی می‌کنند.»

بااین‌حال، این اولین باری نیست که HONOR برنامه‌های خود را برای یک گوشی تاشو عمودی تأیید می‌کند. طبق گزارش‌ها، سرپرست بخش خاورمیانه و آفریقا این شرکت چندی پیش فاش کرده بود که یک گوشی تاشو آنر به‌زودی عرضه خواهد شد. این مدیر اجرایی درواقع اشاره کرده که در سال 2024 باید منتظر ارائه چنین دستگاهی باشیم.

HONOR با تلاش خود وارد یک بازار جدید از گوشی‌های تاشو خواهد شد. سامسونگ، موتورولا و اوپو همگی دستگاه‌های تاشوی عمودی خود را در سطح جهانی عرضه کرده‌اند. درهمین‌حال، دستگاه‌های مقرون‌به‌صرفه‌ای مانند TECNO و Nubia نیز بخش میان‌رده این دسته از دستگاه‌ها را هدف قرار داده‌اند. بنابراین ما کنجکاو هستیم که ببینیم یک گوشی تاشو HONOR چگونه می‌تواند متمایز شود.

دیدگاه شما پیرامون عرضه حلقه هوشمند و گوشی تاشو عمودی از سوی آنر چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی