حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریلمی ۱۲ با تراشه دیمنسیتی مدیاتک و اندروید ۱۴ در بنچمارک Geekbench مشاهده شد

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | بنچمارک، ریلمی

ریلمی ۱۲ پلاس 5G در تاریخ ۶ مارس (۱۶ اسفند ماه) و در کشور هند معرفی خواهد شد. پیش از معرفی این تلفن هوشمند اما ریلمی ۱۲ 5G با شماره مدل RMX3999 در میان داده های بنچمارک Geekbench 6 مشاهده شده است. این گوشی از تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس بهره می‌برد.

احتمالا ریلمی ۱۲ در شانزدهم اسفند ماه معرفی خواهد شد

این تلفن هوشمند (Realme RMX3999) چندی پیش موفق به دریافت گواهینامه SIRIM مالزی شده بود. این دستگاه با نام Realme 12 5G راهی بازار می‌شود. این گوشی در میان داده های گواهینامه TUV نیز ظاهر شده که نشان می‌دهد از باتری ۴,۸۸۰ میلی‌آمپری برخوردار خواهد بود. نسخه ۸ گیگابایت رم ریلمی ۱۲ در میان داده های بنچمارک Geekbench مشاهده شده است. این دستگاه به طور پیش‌فرض از اندروید ۱۴ بهره می‌برد. این تلفن هوشمند در بخش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای Geekbench به ترتیب موفق به کسب امتیازات ۷۳۸ و ۱,۹۵۳ شده است.

داده های بنچمارک Geekbench

بر اساس داده های بنچمارک Geekbench، این تلفن هوشمند آینده ریلمی از یک تراشه ۸ هسته‌ای (با معماری ۶ + ۲ هسته) بهرمند خواهد بود. این چیپست به ۲ هسته قدرتمند با فرکانس ۲.۲۰ گیگاهرتز و ۶ هسته کوچک با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز مجهز شده است. برای این تراشه، پردازنده گرافیکی Mali G57 در نظر گرفته شده است. اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که +Realme 12 از دیمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس مدیاتک بهره‌مند خواهد بود.

Realme 12 5G همچنین توسط کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) ایالات متحده تأیید شده است. بر اساس داده های منتشر شده از سوی FCC، این تلفن هوشمند آینده ریلمی دارای یک ماژول دوربین بزرگ دایره‌ای شکل خواهد بود. گفته شده که است که این دستگاه از 5G، 4G LTE، Wi-Fi دو بانده، بلوتوث و NFC پشتیبانی خواهد کرد. این گوشی گواهینامه استاندارد هند (BIS) را نیز دریافت کرده است. کسب تأییدیه مذکور، نشان می‌دهد که Realme 12 5G در کشور هند عرضه خواهد شد. شایعات حاکی از آن است که این کمپانی قصد دارد در کنار Realme 12 Plus از Realme 12 نیز در ۶ مارس (۱۶ اسفند ماه) رونمایی کند.

قیمت ریلمی ۱۲ پلاس فاش شد: معادل ۲۴۱ دلار در بازار هند

با توجه به مشخصات فاش شده، نظر شما درباره این تلفن هوشمند میان‌رده آینده ریلمی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی