حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی OnePlus 12R Genshin Impact پیش از رونمایی منتشر شد + ویدئو

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار، وان‌پلاس

طراحی OnePlus 12R Genshin Impact رسماً به اشتراک گذاشته شده است. تأیید شده که این تلفن هوشمند در تاریخ ۲۸ فوریه (نهم اسفند ماه) معرفی خواهد شد. در همان روز، نسخه تغییر نام یافته این دستگاه نیز با نام OnePlus Ace 3 Genshin Impact در چین رونمایی می‌شود.

نسخه خاص Genshin Impact وان پلاس 12R/ Ace 3 از قاب شیشه‌ای مات با رنگ بنفش برخوردار است

همان‌طور که می‌توان در تصاویر و ویدئو منتشر شده مشاهده کرد، طراحی این نسخه خاص OnePlus 12R/ OnePlus Ace 3 از شخصیت Keqing Genshin Impact الهام گرفته شده است. این نسخه به قاب پشتی شیشه‌ای بنفش مات مجهز شده که نشانه‌ ها و لوگوی منحصربه‌فرد Keqing را از طریق یک فرآیند طراحی تخصصی به نمایش می‌گذارد.

این توجه به جزئیات، از طریق باکس سفارشی سازی شده دستگاه و لوازم جانبی آن، بیشتر به چشم خواهد آمد. OnePlus Ace 3/ 12R Genshin Impact یک کالای کلکسیونی بسیار مورد توجه خواهد بود که استاندارد های جدیدی را برای گوشی های هوشمند سفارشی سازی شده تعیین می‌کند. این رنگ بنفش در بازار جهانی Electro Purple نام دارد.

وان پلاس Ace 3/ 12R Genshin Impact

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی درباره حافظه رم و فضای ذخیره سازی OnePlus Ace 3 /12R Genshin Impact وجود ندارد. انتظار می‌رود که سایر مشخصات این دو دستگاه، مشابه نسخه معمولی باقی بماند.

وان پلاس Ace 3/ 12R دارای یک صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی AMOLED یا وضوح 1.5K و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی است. این نمایشگر توسط Gorilla Glass Victus 2 محافظت می‌شود. این تلفن هوشمند در بازار چین با رابط کاربری ColorOS 14 به دست کاربران می‌رسد، اما نسخه جهانی به رابط کاربری OxygenOS 14 مجهز شده است.

 

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ نیروی پردازشی مورد نیاز OnePlus 12R یا همان OnePlus Ace 3 را تأمین می‌کند. این تلفن هوشمند به رم های LPDDR5x و حافظه ذخیره سازی UFS 3.1 مجهز شده است. باتری این دستگاه ظرفیت ۵,۵۰۰ میلی‌آمپری داشته و توسط آداپتور ۱۰۰ واتی شارژ می‌شود. دوربین سلفی OnePlus 12R وضوح ۱۶ مگاپیکسلی داشته و برای دوربین اصلی نیز از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX890 استفاده شده است. دوربین اصلی این تلفن هوشمند از لرزشگیر اپتیکال (OIS) نیز بهره می‌برد.

وان پلاس 12 و 12R به صورت جهانی عرضه شدند

نظر شما درباره نسخه خاص Genshin Impact وان پلاس 12R/ Ace 3 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی