حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی A55 سامسونگ یک قدم دیگر به رونمایی نزدیک شد

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

مدت زیادی است که گزارش‌های مختلف درباره Galaxy A55 و Galaxy A35 سامسونگ داریم. با این حال هنوز تاییدیه رسمی برای زمان معرفی ارائه نشده است. با رصدشدن این محصول در کنسول گوگل پلی باید گفت که گلکسی A55 سامسونگ یک قدم دیگر به رونمایی نزدیک شده است.

گلکسی A55 سامسونگ

سامسونگ در حال آماده‌سازی برای به‌روزکردن سری A خود با ۲ مدل جدید گلکسی A55 5G و Galaxy A35 5G است. لیست جدید در کنسول Google Play جزئیات کلیدی گلکسی A55 5G را به ما نشان می‌دهد.

گلکسی A55 5G با شماره مدل SM-A556E به تراشه Exynos 1480 مجهز خواهد بود که در بخش GPU نمونه اختصاصی این شرکت به نام Xclipse 530 را داراست. این ترکیب نشان می‌دهد که گوشی مذکور دارای قدرت پردازش قابل توجهی خواهد بود.

در این لیست Galaxy A55 با 8 گیگابایت رم فهرست شده است و انتظار می‌رود روی اندروید 14 اجرا شود، اگرچه نسخه دقیق رابط کاربری OneUI سامسونگ مشخص نشده است.

طراحی نهایی گلکسی A55

طراحی نهایی گلکسی A55

این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی +FHD با رزولوشن 1080p و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز خواهد بود که یک نمونه قابل انتظار است.

رندرهای منتشر شده از این دستگاه در کنسول Google Play یک فریم تخت، شبیه به Galaxy A35 5G را نشان می‌دهند که طراحی یکنواخت نسبتا جدیدی را در سری A نوید می‌دهد.

همچنین انتظار می‌رود گلکسی A55 5G به باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شود و از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی کند.

برای عکاسی، شایعه شده است که دستگاه دارای دوربین سه گانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 12 مگاپیکسلی و لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی است. علاوه بر این، یک دوربین جلو 32 مگاپیکسلی برای سلفی های با کیفیت بالا پیش بینی شده است.

با توجه به اینکه Galaxy A55 در حال حاضر گواهی‌های TENAA، NBTC، MIIT، FCC، TKDN و SIRIM را دریافت کرده است، به نظر می‌رسد که این برند خیلی زود آن را در سطح جهانی معرفی کند.

نظر شما درباره Galaxy A55 احتمالی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)