حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین دستگاه تاشو اپل آیفون نخواهد بود

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

دیجی‌تایمز به‌تازگی گزارش داده است که اپل اکنون درحال تصمیم‌گیری در مورد طراحی اولین دستگاه تاشو خود است و کار روی این پروژه را سرعت بخشیده است. این نشریه همچنین ادعا می‌کند که این دستگاه با توجه به ابعاد بزرگ آن، در دسته آیفون قرار نمی‌گیرد و اپل احتمالاً آن را به‌عنوان یک آیپد یا مک بوک تاشونده ارائه خواهد کرد.

اولین دستگاه تاشو اپل

DigiTimes با استناد به منابع زنجیره تأمین تایوانی در گزارشی ادعا می‌کند که اپل حداقل پنج سال است که اولین محصول تاشو خود را توسعه می‌دهد. این نشریه که با تأیید شایعات پیشین، ادعا می‌کند که این دستگاه تاشو قرار است به‌جای آیفون، یک «دستگاه بزرگتر» باشد و در دسته تبلت یا نوت بوک قرار می‌گیرد. گفته می‌شود که تلاش‌های طراحی روی این دستگاه پیش از تولید انبوه آن درحال افزایش است.

ازآنجایی‌که مکانیزم‌های لولا برای دستگاه‌های تاشو در سال‌های اخیر به‌طور فزاینده‌ای پیشرفت کرده‌اند، گفته می‌شود مشکل اصلی برای دستگاه‌های تاشو اپل، توسعه پنلی است که نیازهای کیفی آن را برآورده کند. این گزارش می‌افزاید که شایعه تعلیق توسعه پنل نمایشگر تاشو سامسونگ توسط اپل و سازماندهی مجدد داخلی برای انتقال مهندسان ویژن پرو به پروژه تاشو، حرکات متناقضی نیستند، زیرا این شرکت به‌شدت کیفیت را در اولویت قرار داده است.

اولین دستگاه تاشو اپل

اولین دستگاه تاشو اپل

این گزارش تصریح کرد که اپل کار بر روی دستگاه‌های تاشو را به حالت تعلیق در نیاورده است و ظاهراً این شرکت اکنون دارای بخش‌های متعددی است که مسئول خطوط مختلف محصولات تاشو هستند. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد اولین دستگاه تاشو اپل تا پیش از سال 2025 وارد بازار نخواهد شد.

شایعابه شدت حاکی از آن است که اپل درحال کار بر روی حداقل دو دستگاه تاشو می‌باشد و احتمال بسیار زیادی وجود دارد که هیچ کدام از آن‌ها آیفون نباشد. 

نظر شما درباره اولین دستگاه تاشونده اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی