حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کیت دوربین شیائومی 14 اولترا چه پیشرفت‌هایی نسبت‌به نسل قبل داشته است؟

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | شیائومی، لوازم جانبی

شیائومی ادعا می‌کند که گوشی پرچمدار Xiaomi 14 Ultra جدیدش با کیت دوربین حرفه‌ای مخصوص آن، حتی بیشتر از گذشته به یک ماشین عکاسی خیابانی تبدیل شده است. این کیت دوربین مخصوص شیائومی 14 اولترا با چندین تفاوت نسبت‌به مدل 13 اولترا ارائه می‌شود؛ ازجمله روش اتصال با پورت USB-C به‌جای بلوتوث، باتری داخلی 1500 میلی‌آمپرساعتی، دکمه ثابت و چرخنده قابل تنظیم و سایر موارد دیگر.

کیت دوربین شیائومی 14 اولترا

شیائومی آخرین پرچمدار خود را درحالی معرفی کرده که این گوشی هوشمند تا حد ممکن به Leica DLSR نزدیک شده است؛ به‌عنوان‌مثال برای گرفتن عکس در حالت عکاسی فوری در کمتر از 0.7 ثانیه بدون نیاز به فوکوس عمل می‌کند. بااین‌حال، این شرکت همچنین به این نکته اشاره می‌کند که در موارد استفاده با جزئیات بسیار زیاد مانند عکس‌های خیابانی، شیائومی 14 اولترا با کیت عکاسی حرفه‌ای مخصوص خود بهتر عمل خواهد کرد.

کیت دوربین شیائومی 14 اولترا

کیت دوربین شیائومی 14 اولترا

این کیت مانند مدل 13 اولترا، شامل یک دستگیره نوآورانه است که به‌طور مستقیم با برآمدگی دوربین گوشی هماهنگ می‌شود. همچنین یک دکمه مخصوص ضبط ویدیو و یک دکمه چرخنده فیزیکی که در دو طرف دکمه شاتر اصلی قرار دارند نیز در اینجا به‌چشم می‌خورد.

این دکمه را می‌توان به میانبرهای برنامه‌های مختلف دوربین شخصی‌سازی کرد، درحالی‌که دکمه چرخنده را نیز می‌توان برای تنظیم مقادیری مانند نوردهی، تعادل رنگ سفید، ISO یا اندازه دیافراگم 14 اولترا تنظیم کرد. علاوه‌بر این، قسمت دستگیره نیز در نسل دوم خود ارتقا یافته است تا باتری 1500 میلی‌آمپرساعتی را درون خود بگنجاند.

این کیت دوربین ازطریق همان فناوری 90 واتی HyperCharge شارژ می‌شود که گوشی پرچمدار نیز سازگار است و تنها در صورتی به‌عنوان باتری گوشی عمل می‌کند که شارژ دستگاه به زیر 80 درصد برسد.

همچنین این بدان معناست که کیت دوربین جدید در این گوشی ازطریق USB-C به‌جای بلوتوث متصل می‌شود و به‌این‌ترتیب، تأخیر پاسخگویی گوشی هوشمند به دکمه‌های آن را تا 53 درصد کاهش می‌دهد. کیت عکاسی حرفه‌ای جدید در جعبه‌ای با پوشش حلقه‌ای لنز سیاه یا سفید تزئینی و همچنین آداپتور 67 میلی‌متری و بند مچ مخصوص عرضه می‌شود.

قیمت این کیت دوربین 999 یوان (~ 139 دلار) است، اگرچه شیائومی 300 یوان (~ 42 دلار) تخفیف برای کسانی که در زمان عرضه گوشی 14 اولترا را نیز پیش‌خرید کنند، ارائه می‌دهد.

نظر شما درباره کیت دوربین Xiaomi 14 Ultra چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی