حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

زمان عرضه آپدیت One UI 6.1 با Galaxy AI برای گوشی های قدیمی سامسونگ اعلام شد

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

سری گلکسی S24 با رابط کاربری به‌روزشده One UI 6.1 به صورت پیش‌فرض عرضه شد. این نسخه جدید رابط کاربری سامسونگ با هوش مصنوعی Galaxy AI آمیخته شده و تجربه کاربری را بهبود خواهد داد. به تازگی و به صورت رسمی، زمان عرضه آپدیت One UI 6.1 با Galaxy AI برای گوشی های قدیمی سامسونگ اعلام شده است.

زمان عرضه آپدیت One UI 6.1

سامسونگ معمولا نسخه ۰.۱ یک رابط کاربری خود را با گوشی‌های تاشو و تقریبا ۶ ماه پس از عرضه نسخه پایه ارائه می‌کرد. با این حال امسال با توجه به اهمیت هوش مصنوعی برای موفقیت پرچمدا ۲۰۲۴ این شرکت کره‌ای، عرضه One UI 6.1 تنها چند ماه پس از عرضه One UI 6.0 انجام شد.

طبق انتظاری که از عملکرد سریع سامسونگ در عرضه آپدیت داریم، خیلی از کاربران می‌خواهند بدانند چه زمانی قادر به تجربه رابط کاربری جدید روی محصول فعلی خود خواهند بود.

آپدیت One UI 6.1

آپدیت One UI 6.1

امروز به صورت رسمی توسط سامسونگ اعلام شد که محصولات زیر تا ماه مارس ۲۰۲۴ (بین ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۲ فروردین ۱۴۰۳) به رابط کاربری One UI 6.1 آپدیت خواهند شد:

  1. ۱- سری گلکسی اس ۲۳ شامل S23 FE
  2. ۲- گلکسی زد فولد ۵
  3. ۳- گلکسی زد فلیپ ۵
  4. ۴- سری گلکسی تب S9

این آغاز تعهد سامسونگ برای ارائه هوش مصنوعی Galaxy AI به بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر گلکسی در سال ۲۰۲۴ خواهد بود.

اگر بخواهیم بعضی قابلیت‌های آپدیت جدید سامسونگ را برای شما یادآوری کنیم، این موارد شاید برجسته‌ترین آن‌هاست. البته از یاد نبرید که مشخص نیست دقیقا چه قابلیت‌هایی از این لیست، به محصولات قدیمی ارائه خواهد شد.

قابلیت های خاص آپدیت One UI 6.1 سامسونگ

به‌روزرسانی One UI 6.1 چندین ویژگی هوش مصنوعی مولد، از جمله تصاویر پس زمینه تولید شده توسط هوش مصنوعی را به ارمغان می آورد.

قابلیت تولید تصویر زمینه با هوش مصنوعی می تواند بر اساس توصیف متنی که شما به آن می‌دهید، تصاویر زمینه جدید را ایجاد کند. همچنین در صفحه قفل گزینه‌ای برای اضافه کردن افکت‌های پرتره و آب‌وهوا وجود خواهد داشت.

ویرایشگر عکس پیش‌فرض One UI 6.1 توانایی جابجایی اشیا را از طریق یک ژست کشیدن و رها‌کردن (Drag & Drop) ساده ارائه می‌دهد. می توانید یک موضوع یا شی را از تصویر انتخاب کنید و آن را در تصویر دیگری قرار دهید.

همچنین به شما امکان می دهد تصاویر موجود در گالری خود را بزرگتر کرده و گسترش دهید. به عنوان مثال، می توانید تصاویر را صاف کنید و ویرایشگر تصویر جزئیات غیر موجود را پر می کند. ویرایشگر عکس همچنین به شما امکان می‌دهد ویرایش‌هایی مانند نقاشی‌ها و برچسب‌ها را مجدداً انجام دهید و لغو کنید.

رابط کاربری One UI 6.1 سامسونگ همچنین می‌تواند تماس‌های صوتی را از یک زبان به زبان دیگر برای هر دو نفر حاضر در تماس ترجمه کند. این ویژگی قبلاً توسط سامسونگ به عنوان اولین ویژگی ارائه شده توسط Samsung Gauss معرفی اعلام شده بود.

One UI 6.1

One UI 6.1

آپدیت One UI 6.1 همچنین قابلیت Voice Focus را در گوشی های سامسونگ به ارمغان می آورد. این ویژگی در حال حاضر در برخی از گوشی‌های هوشمند میان‌رده و پایه وجود دارد، اما با به‌روزرسانی One UI 6.1 به گوشی‌های رده بالا نیز می‌رسد.

همچنین یک ویژگی جدید Adaptive Protection را به همراه خواهد داشت که باتری گوشی را تا 80 درصد شارژ می کند و درست قبل از بیدار شدن کاربر شارژ را تا 100 درصد از سر می گیرد. ویژگی حداکثر محافظت باتری را تنها تا 80 درصد شارژ می کند.

نظر شما درباره عملکرد سامسونگ در عرضه آپدیت رابط کاربری جدیدش برای محصولات قدیمی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)