حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپیک گیمز به‌دنبال راه‌اندازی فروشگاه برنامه iOS خود در اروپا است

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل

اپیک گیمز اخیراً به‌صورت رسمی اعلام کرده است که قصد دارد فروشگاه برنامه Epic Games را به iOS در اتحادیه اروپا بیاورد چراکه اپل حساب توسعه‌دهندگان این شرکت را بازگردانده است.

فروشگاه برنامه iOS اپیک گیمز

Epic اعلام کرده که حساب توسعه‌دهنده اپل خود را دریافت کرده و به‌زودی توسعه یک فروشگاه اپلیکیشن جایگزین را آغاز خواهد کرد. فروشگاه اپیک گیمز در مقطعی در سال 2024 بر روی iOS در اتحادیه اروپا راه‌اندازی می‌شود و راهی را برای این شرکت فراهم می‌کند تا یک بار دیگر بازی Fortnite را به iOS بیاورد، اما تنها در اتحادیه اروپا.

Fortnite در ابتدای شکایت اپیک گیمز علیه اپل در سال 2020 از اپ استور حذف شد و از آن زمان در سیستم‌عامل iOS در دسترس نبوده است. بااین‌حال، اپیک گیمز آن را ازطریق Xbox Cloud Gaming و GeForce NOW در اختیار صاحبان آیفون و آیپد قرار داد، اما این بازی تنها ازطریق همین سرویس‌ها قابل دسترسی بوده است.

فروشگاه برنامه iOS اپیک گیمز

فروشگاه برنامه iOS اپیک گیمز

اندکی پس از اعلام اینکه اپل باید امکان ایجاد فروشگاه‌های برنامه جایگزین را به توسعه‌دهندگان در منطقه اروپا بدهد، اپیک گیمز وعده داد که فورتنایت در اروپا «به iOS باز خواهد گشت» و در همان زمان، تیم سوئینی، مدیرعامل اپیک گیمز، طرح اپل برای پیروی از DMA را موردانتقاد قرار داد. وی بیان داشت که اپیک گیمز «به‌شدت با پیچاندن این فرآیند توسط اپل برای تضعیف رقابت و ادامه اعمال مالیات اپل بر تراکنش‌هایی که در آن مشارکت ندارند، مقابله می‌کند.»

درحالی‌که اپیک به‌دنبال پیاده‌سازی فروشگاه خود در iOS است، همچنین قصد دارد به «استدلال در دادگاه‌ها و رگولاتورها مبنی‌بر اینکه اپل قانون را نقض می‌کند» ادامه دهد.

نظر شما درباره راه‌اندازه فروشگاه برنامه Epic Games در iOS چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی