حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساخت ویدئو با هوش مصنوعی Sora واقعا هوش از سر شما می‌برد

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | هوش مصنوعی

تولید محتوا یکی از اولین جبهه‌هایی است که شاید توسط هوش مصنوعی مولد فتح شود. این محتوا می‌تواند، تصویری یا ویدئویی باشد. به تازگی OpenAI ابزار هوش مصنوعی جدیدی به نام Sora را رونمایی کرده که واقعا جذاب است. شاید بهتر باشد بگویم ساخت ویدئو با هوش مصنوعی Sora واقعا هوش از سر شما می‌برد.

ساخت ویدئو با هوش مصنوعی Sora

این ممکن است بزرگترین رونمایی OpenAI پس از عرضه ChatGPT باشد. محصول جدید این کمپانی یک تولید کننده ویدئویی با هوش مصنوعی که فقط از چند جمله فیلم می‌سازد.

 

 

ابزار هوش مصنوعی مولد Sora مطمئناً روش ایجاد ویدیو در اینترنت را برای همیشه تغییر خواهد داد. خیلی مبالغه نیست اگر بگوییم که سورا از نمونه‌هایی که تا به حال وجود داشته، بسیار بهتر است. حتی سورا پتانسیل بسیار زیادی برای فیلمسازان، طراحان و هنرمندان دارد.

برای درک بهتر کیفیت ویدئوهای ساخته شده توسط این هوش مصنوعی توصیه می‌کنم به وب‌سایت OpenAI و از طریق لینک زیر مراجعه نمایید:

هوش مصنوعی مولد Sora

هوش مصنوعی مولد Sora می‌تواند ویدیوهایی تا ۱ دقیقه بسازد و تمرکز آن بر نزدیک نگه داشتن ویدیو به آنچه کاربر درخواست می‌کند خواهد بود. در حال حاضر، سورا در نسخه آزمایش بسیار محدودی ارائه شده و هنوز تا عرضه عمومی فاصله دارد.

هوش مصنوعی ساخت ویدئو OpenAI Sora

هوش مصنوعی Sora متمایز است زیرا می تواند صحنه‌های پیچیده با شخصیت‌های زیاد، حرکات مختلف و پس زمینه‌های دقیق را مدیریت کند. آن چیزی که کاربر می‌خواهد را طی چند جمله متنی دریافت می‌کند و خروجی را به شما می‌دهد.

با این حال و طبیعتا سورا کامل نیست. ممکن است در صحنه‌های پیچیده، فیزیک حرکت اشتباه شود یا علت و معلولی را از دست بدهد. همچنین ممکن است جزئیاتی مانند چپ و راست را با هم مخلوط کند یا با توصیف دقیق رویدادهایی که در طول زمان اتفاق می‌افتند مشکل داشته باشد.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید که هوش مصنوعی سورا می‌تواند آینده ساخت ویدئو را متحول کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)