حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اندروید 15 با حالت Easy Pre-Set برای راه‌اندازی اولیه ساده‌تر دستگاه ارائه خواهد شد

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | Android، شایعات

اندروید 15 به‌دنبال ارائه تغییرات جدید برای افرادی است که معمولاً هنگام راه‌اندازی اولیه گوشی هوشمند خود به مشکل می‌خورند. این حالت ممکن است برای نسل جوان مشکلی نداشته باشد، اما اگر از نسل قدیمی هستید یا فردی را می‌شناسید که کمی مسن‌تر است، حالت Easy Pre-Set شایعه‌شده اندروید 15 همان چیزی است که کار را برای این دسته از افراد هنگام اولین استفاده از گوشی هوشمند جدیدشان راحت‌تر می‌کند.

حالت Easy Pre-Set اندروید 15

نسخه جدید سیستم‌عامل اندروید قرار است ویژگی جدیدی به نام حالت «easy pre-set» را ارائه کند که بر اساس اطلاعاتی که در اختیار داریم، استفاده از این سیستم‌عامل را برای بسیاری از افراد آسان‌تر می‌کند. این حالت برای افرادی ساخته شده است که به‌دنبال قابلیت‌های پیشرفته یا دیگر ترفندهای منظمی نیستند که در تلفن خود انجام می‌دهید. اگر به‌دنبال روش ساده‌تری برای انجام کارها هستید، قطعاً این چیزی است که دوست دارید آن را تجربه کنید.

Mishaal Rahman این یافته را گزارش کرده و بر اساس اطلاعات به‌دست‌آمده توسط وی، گوگل درواقع روی این حالت جدید به نام «easy pre-set» کار می‌کند و هدف آن این است که رابط کاربری یک دستگاه اندرویدی را بسیار کاربرپسندتر کند. این حالت البته چیز جدیدی نیست، زیرا تقریباً همه کمپانی‌های شخص ثالث اندرویدی چیزی شبیه به این را ارائه می‌دهند، اما با Android 15، این حالت به‌طور پیش‌فرض برای همه دستگاه‌ها ارائه می‌شود؛ به این معنی که تولیدکنندگان باید چیزی شبیه به این را روی دستگاه‌های خود نصب کنند. به‌علاوه، اگر شخصی دستگاه پیکسل را به گزینه‌های دیگر ترجیح دهد، این قابلیت اکنون برای وی در دسترس خواهد بود.

حالت Easy Pre-Set اندروید 15

حالت Easy Pre-Set اندروید 15

اما حالت «easy pre-set» اندروید 15 چگونه کار خواهد کرد؟ خب، بسیار ساده است. این حالت با بزرگ‌تر و واضح‌تر نشان دادن آیکون‌ها کار می‌کند. همین کار با متنی که روی تلفن می‌بینید نیز انجام می‌شود و گوشی اکنون به‌جای ژست‌هایی حرکتی که بیشتر افراد آن‌ها را ترجیح می‌دهند، به دکمه‌های ناوبری تکیه می‌کند. این حالت، کار را برای همه کسانی که به‌دنبال استفاده بی‌دردسر از گوشی هوشمند خود هستند، آسان‌تر می‌کند.

همان‌طور که گفته شد، این حالت تاکنون در چندین گوشی هوشمند دیگر ازجمله وان پلاس و سامسونگ وجود دارد، بنابراین جای خرسندی است که با اندروید 15 بالاخره بخشی از اکوسیستم گوگل می‌شود. این به این معنی است که همه افرادی که اندروید دارند زمان بسیار بهتری را برای استفاده از دستگاه خود خواهند داشت، به‌خصوص اگر به‌دنبال روشی ساده‌تر و راحت‌تر برای استفاده از دستگاه خود باشند.

دیدگاه شما پیرامون حالت Easy Pre-Set اندروید 15 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی