حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لپ تاپ شفاف لنوو با طراحی انقلابی آن را ببینید

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | رندر، لپ‌تاپ، لنوو

لنوو در نمایشگاه کنگره جهانی موبایل (2024 MWC) که از تاریخ 26 تا 29 فوریه (7 تا 10 اسفندماه) برنامه‌ریزی شده است، از یک مدل لپ تاپ انقلابی با نمایشگر شفاف رونمایی خواهد کرد. انتظار می‌رود این دستگاه دارای یک پنل OLED کاملاً شفاف باشد که یک پیشنهاد منحصربه‌فرد در رده محصولات نوآورانه به‌شمار می‌رود.

لپ تاپ شفاف لنوو

فناوری نمایشگر شفاف که زمانی صرفاً یک کانسپت بود، به‌سرعت درحال پیشرفت به سمت قابلیت تجاری‌سازی است. البته سامسونگ چندین سال پیش یک نمونه اولیه از این فناوری را به‌نمایش گذاشته بود، اما هزینه‌های بالای تولید مانع تولید انبوه آن شد. بااین‌حال، پیشرفت‌های اخیر نشان‌دهنده تغییرات جدی در این زمینه است.

لپ تاپ شفاف لنوو

لپ تاپ شفاف لنوو

لپ‌تاپ شفاف لنوو قرار است طراحی بدون حاشیه را به‌نمایش بگذارد و دارای پنل و شاسی کاملاً شفاف باشد. اجزای اصلی به‌طور استراتژیک در ناحیه پایینی لپ تاپ قرار گرفته‌اند و یک قاب نازک و غیر شفاف کل دستگاه را احاطه کرده است. این طراحی نوآورانه نه‌تنها زیبایی‌شناسی دستگاه را بهبود می‌بخشد، بلکه تعهد لنوو را به جلو بردن مرزهای طراحی لپ تاپ منعکس می‌کند.

درحالی‌که مشخصات این دستگاه هنوز فاش نشده، تأیید شده است که این لپ تاپ ویندوز 11 را اجرا می‌کند و با زبان طراحی امضای لنوو هماهنگ است. ظاهر این لپ تاپ همچنین شبیه لپ‌تاپ‌هایی با دو پنل نمایشگر است. با افزایش انتظارات برای نمایشگاه MWC، علاقه‌مندان به فناوری مشتاقانه منتظر جزئیات و مشخصات بیشتر در مورد این دستگاه نوآورانه هستند.

معرفی این لپ تاپ جدید بر تعهد لنوو به نوآوری تأکید می‌کند و تکامل مداوم فناوری نمایشگر را برجسته می‌سازد. Windows Report ادعا می‌کند که این لپ‌تاپ در اواخر ماه جاری در جریان رویداد MWC 2024 در بارسلون همراه با مجموعه‌ای از دستگاه‌های ThinkBook ،ThinkPad و ThinkVision به‌روزرسانی‌شده معرفی خواهد شد.

دیدگاه شما پیرامون لپ تاپ شفاف لنوو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی