حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو Reno 11F 5G با دوربین سه‌گانه ۶۴ مگاپیکسلی و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی معرفی شد

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اوپو

اوپو Reno 11F 5G در تایلند معرفی شد. این گوشی، جدیدترین عضو اضافه شده به سری رینو ۱۱ است. این سری شامل Reno 11 با تراشه دیمنسیتی ۷۰۵۰ و Reno 11 Pro با تراشه دیمنسیتی ۸۲۰۰ بود. در ادامه نگاهی به مشخصات و ویژگی های Oppo Reno 11F خواهیم داشت.

اوپو Reno 11F 5G از تراشه دیمنسیتی ۷۰۵۰ برخوردار است

اوپو Reno 11F دارای یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی OLED با وضوح FullHD+ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی است. این نمایشگر، تاچ سمپلینگ ریت ۲۴۰ هرتزی، تراکم پیکسلی 394ppi و پوشش ۱۰۰ درصدی از فضای رنگی DCI-P3 را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. دوربین سلفی این دستگاه درون یک پانچ هول تعبیه شده و سنسور اثرانگشت نیز در زیر صفحه نمایش قرار گرفته است.

Oppo Reno 11F 5G

برای دوربین سلفی این تلفن هوشمند جدید اوپو از سنسور ۳۲ مگاپیکسلی سونی IMX615 استفاده شده است. دوربین اصلی اوپو Reno 11F 5G وضوح ۶۴ مگاپیکسلی (برخوردار از سنسور OmniVision OV64B) داشته و دوربین های اولتراواید و ماکرو نیز به ترتیب به سنسور های ۸ و ۲ مگاپیکسلی مجهز شده اند. این دستگاه به طور پیش‌فرض از اندروید ۱۴ (به همراه رابط کاربری ColorOS 14) بهرمند است.

تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۰۵۰ نیروی پردازشی مورد نیاز Oppo Reno 11F 5G را تأمین می‌کند. این گوشی با ۸ گیگابایت حافظه رم LPDDR4x (به همراه حداکثر ۸ گیگابایت رم مجازی) و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی UFS 3.1 به دست کاربران می‌رسد. این گوشی هوشمند از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری بهرمند بوده و از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی های اوپو Reno 11F 5G می‌توان به Wi-Fi 6، بلوتوث ۵.۲، NFC، GPS، پورت USB-C و پشتیبانی از کارت حافظه microSD اشاره کرد. این دستگاه از استاندارد IP65 برخوردار بوده و دارای ابعاد ۷۴.۷ در ۱۶۱.۱ در ۷.۵۴ میلی‌متر و وزن ۱۷۷ گرمی است.

قیمت Oppo Reno 11F

اوپو Reno 11F با قیمت معادل ۳۰۷ دلار در کشور تایلند معرفی شده است. این دستگاه در رنگ های سبز، آبی اقیانوسی و بنفش مرجانی قابل تهیه است. همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند به زودی در بازار های آسیایی عرضه شود. احتمالا این گوشی در کشور هند با نام Oppo F25 5G رونمایی خواهد شد. گفته می‌شود که OnePlus Nord CE 5 Lite مشابه Reno 11F 5G خواهد بود.

اوپو رنو 11 و رنو 11 پرو به‌ترتیب با Dimensity 8200 و Snapdragon 8+ Gen 1 معرفی شدند

نظر شما درباره این تلفن هوشمند میان رده جدید اوپو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی