حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدیاتک تخفیف ویژه‌ای به سامسونگ برای استفاده بیشتر از تراشه‌های این شرکت درنظر می‌گیرد

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، مدیاتک

بزرگترین تولیدکننده گوشی‌های اندرویدی در جهان به این معنی است که سامسونگ هرساله تعداد بسیار زیادی گوشی هوشمند را روانه بازار می‌کند. بنابراین، اگر بتوانید یکی از محصولات خود را وارد بخشی از اجزای دستگاه‌های این شرک کنید، مطمئناً یک پیروزی بزرگ برای تجارت شما خواهد بود. از این جهت، شنیدن این موضوع که مدیاتک تخفیف ویژه‌ای برای تراشه‌های خود به سامسونگ درصورت استفاده برند کره‌ای از چیپست‌های این شرکت ارائه می‌کند، تعجب‌آور نیست.

تخفیف مدیاتک به سامسونگ

یک منبع آگاه در X ادعا می‌کند که مدیاتک تخفیف ویژه‌ای را به‌طور انحصاری برای سامسونگ ارائه می‌دهد زیرا می‌خواهد این شرکت بیشتر از تراشه‌های خود در دستگاه‌های گلکسی استفاده کند. اگر این ادعا درست باشد و سامسونگ این پیشنهاد را بپذیرد، ممکن است شاهد چیپست‌های مدیاتک بیشتری باشیم اما فقط در دستگاه‌های غیر پرچمدار.

سامسونگ با کوالکام قرارداد انحصاری دارد و در مقابل، شرکت مستقر در سن دیگو نیز نسخه‌های کمی اورکلاک‌شده چیپست‌های پرچمدار خود را برای دستگاه‌های پرچمدار سامسونگ ارائه می‌کند. به همین دلیل است که سری جدید گلکسی S24 از تراشه Snapdragon 8 Gen 3 for Galaxy بهره می‌برد و نه‌فقط Snapdragon 8 Gen 3 معمولی که سایر تولیدکنندگان آن را دریافت می‌کنند.

تخفیف مدیاتک به سامسونگ

تخفیف مدیاتک به سامسونگ

سامسونگ همچنین ترجیح می‌دهد از چیپست‌های اگزینوس خود در دستگاه‌های پیشرفته استفاده کند، به همین دلیل است که گلکسی اس 24 و گلکسی اس 24 پلاس را به اگزینوس 2400 جدید در بیشتر بازارها مجهز کرده است. درحالی‌که مدیاتک چیپست‌های رده‌بالایی تولید می‌کند و امیدوار است امسال با Dimensity 9400 به مقابله با کوالکام برود، بعید است که سامسونگ صرف‌نظر از قیمت‌های ویژه‌ای که ارائه می‌شود، به چیپست‌های Dimensity برای گوشی‌های پرچمدار خود روی آورد.

شاید بتوانیم در آینده نزدیک شاهد جایگزینی برخی از تراشه‌های کوالکام در گوشی‌های میان‌رده گلکسی با چیپست مشابه از سری دیمنسیتی مدیاتک باشیم.

دیدگاه شما پیرامون تخفیف مدیاتک به سامسونگ برای استفاده بیشتر از تراشه‌های این شرکت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی