حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر تبلیغاتی Nothing Phone (2a) فاش شد

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | رندر، شایعات، وان‌پلاس

در گذشته، وجود Nothing Phone (2a) تأیید شده است. انتظار می‌رود که این شرکت مستقر در لندن، از تلفن هوشمند جدید خود در رویداد MWC (که در اواخر ماه جاری میلادی برگزار می‌شود) رونمایی کند. شایعات زیادی درباره این گوشی به بیرون درز کرده است. هم اکنون اما استیو همرستوفر (معروف به Onleaks)، رندر تبلیغاتی Nothing Phone (2a) را به اشتراک گذاشته است.

در Nothing Phone (2a) خبری از شارژ وایرلس نخواهد بود

چندین تصویر زنده از نمونه اولیه Nothing Phone (2a) به بیرون درز کرده بود؛ اما رندر تبلیغاتی این گوشی نشان دهنده طراحی متفاوتی است. هم اکنون می‌دانیم که این تلفن هوشمند آینده ناتینگ دارای دو لنز دوربین در سمت چپ دستگاه بوده که به طور عمودی زیر هم قرار گرفته اند.

محل قرارگیری لنز های دوربین، شبیه سایر گوشی های این کمپانی است. بر خلاف خطوط دایره‌ای شکل بزرگی که در بالای این دستگاه دیده می‌شود، اما ادعا شده که Nothing Phone 2a از قابلیت شارژ بی‌سیم برخوردار نخواهد بود. در این گوشی هوشمند، خبری از نوار های نوری رابط Glyph نیست. این موضوع کاملاً قابل درک است، زیرا که ناتینگ فون 2a یک محصول میان رده خواهد بود.

رندر تبلیغاتی Nothing Phone (2a)

گوشی Nothing Phone (2a) مانند  تلفن های هوشمند پریمیوم این برند، پنل شفاف قاب پشتی را حفظ خواهد کرد. عدم وجود Glyph و طراحی کمی متفاوت، نشان دهنده تلاش Nothing برای متمایز کردن گوشی های پرچمدار از گوشی های مقرون به صرفه این برند است. همچنین، یک کاربر ردیت تصویری از نمونه اولیه Nothing Phone 2a را به اشتراک گذاشته که با آخرین رندر فاش شده مطابقت دارد.

مشخصات احتمالی ناتینگ فون 2a

انتظار می‌رود که ناتینگ فون 2a به صفحه نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED با رزولوشن FullHD+ مجهز شود. تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۲۰۰ نیروی پردازشی مورد نیاز این دستگاه را تأمین می‌کند. همان‌طور که منبع این گزارش اشاره کرده، گران‌قیمت‌ترین نسخه Nothing Phone (2a) دارای ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی خواهد بود.

انتظار می‌رود که دوربین اصلی در نظر گرفته شده برای این تلفن هوشمند وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته باشد و قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع ۴۵ واتی نیز برای آن در نظر گرفته شود.

گوشی Nothing Phone (2a) تأیید شد؛ ۲ محصول جدید از برند CMF در راه است

نظر شما درباره Nothing Phone (2a) چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی