حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ آپدیت دوربین گلکسی اس 24 برای بهبود مشکلات آن را وعده داد

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | دوربین، سامسونگ

جدیدترین گوشی‌های پرچمدار سامسونگ با پیشرفت‌های زیادی عرضه شده‌اند، ازجمله پنل نمایشگر روشن‌تر، بدنه محکم‌تر، عملکرد سریع‌تر، دوربین‌های بهبودیافته و عمر باتری بیشتر. بااین‌حال، چند ایراد جزئی در دوربین سری گلکسی اس 24 وجود دارد و احتمالاً این مشکلات با آپدیت نرم‌افزاری که سامسونگ به‌تازگی وعده آن را داده است، برطرف می‌شوند.

آپدیت دوربین گلکسی اس 24

هنگامی که یکی از کاربران گلکسی اس 24 از کیفیت دوربین این گوشی هوشمند در انجمن رسمی سامسونگ شکایت کرد، ناظر انجمن که مسئول به‌روزرسانی‌های مرتبط با دوربین نیز بود، پاسخ داد که سامسونگ به‌طور مداوم در تلاش برای بهینه‌سازی دوربین است و ازطریق کانال‌های مختلف از کاربران بازخورد می‌گیرد.

وی بیان می‌کند که عملکرد دوربین را با به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری آینده بهبود خواهند بخشید و فاش کرد که سامسونگ روی بهبود دقت رنگ و جلوه‌های سه‌بعدی با سری گلکسی اس 24 در مقایسه با گوشی‌های هوشمند نسل قبلی تمرکز کرده است.

آپدیت دوربین گلکسی اس 24

آپدیت دوربین گلکسی اس 24

با توجه به مطالبی که کاربران در اینترنت پست می‌کنند، به‌نظر می‌رسد کیفیت دوربین سری گلکسی اس 24 به‌طور کلی در مقایسه با گلکسی اس 23 بهبودیافته است، اما چند مشکل در مورد نویز آسمان در شرایط کم نور، نوردهی بیش از حد در شرایط نوری زیاد و محدوده دینامیکی کمتر در اطراف منابع نوری خاص در شرایط کم نوری وجود دارد. همچنین به‌نظر می‌رسد برخی از مسائل مربوط به جزئیات ثبت‌شده از بافت‌های خاص نیز دیده می‌شود.

درحالی‌که سامسونگ زمان انتشار یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید برای رفع این مشکلات را فاش نکرده است، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که اولین به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری این گوشی‌ها شامل برخی بهبودهای کلی مرتبط با دوربین باشند. حداقل، این چیزی است که سوابق سامسونگ نشان می‌دهد.

نظر شما درباره ارائه یک آپدیت نرم‌افزاری به‌منظور بهبود کیفیت دوربین سری Galaxy S24 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی